کد خبر : 1920341 | 22 فروردين 1402 ساعت 01:59 | 44.2K بازدید | 35 دیدگاه

انتقاد درویش از مدیرعامل سپاهان بعد از حرکت جنجالی

مدیرعامل پرسپوليس بابت حضور محمدرضا ساکت در اتاق داوران در پایان دیدار با تراکتور گلایه کرد.

انتقاد درویش از مدیرعامل سپاهان بعد از حرکت جنجالی

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان در شرایطی این هفته در کورس قهرمانی مقابل تراکتور شکست خورد که شاگردان مورایس اعتقاد داشتند داور در این نتیجه تاثیر داشته و پنالتی آنها نادیده گرفته شده است.

اتفاقی که خشم محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه اصفهانی را نیز در پی داشت تا او در پایان بازی با در دست گرفتن لپ تاپ برای نمایش اشتباه داوری وارد اتاق آنها شود و اعتراض خود را نشان دهد. اقدامی که از چشم اصحاب رسانه دور نماند و خبر آن خیلی زود منتشر شد و با واکنش‌هایی منفی مواجه شده است.

رضا درویش مدیرعامل پرسپوليس که تیمش در کورس قهرمانی در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل و در فاصله یک امتیازی با صدرنشین قرار داد، در حاشیه برنامه فوتبال به این موضوع پرداخت و از این اقدام به عنوان «زنگ خطر» برای لیگ در هفته‌های پایانی یاد کرد.

درویش در این خصوص بدون نام بردن از مدیرعامل سپاهان گفت: این هفته یک مدیر با لپ تاپ رفته رختکن داوران و یکی دو نفر از مدیرعاملان باشگاه‌ها هم که تلفنی با من صحبت می‌کردند، آن را گفتند. این اتفاق زنگ خطری است در این چند روز آخر بازی‌ها که حساس هم هست و آنهایی که ارتباطات قوی دارند و هیات رییسه هستند و دسترسی بیشتری دارند و شاید در نتایج تاثیر بگذارد!

دیدگاه‌ها