کد خبر : 1920369 | 22 فروردين 1402 ساعت 10:59 | 7K بازدید | 8 دیدگاه

در بازی استقلال و پرسپولیس فقط یک اشتباه کردیم

ادعای جالب مدافع مس: ما هم دنبال قهرمانی هستیم

مدافع مس کرمان بابت اشتباهی که به صورت غیر عمد در بازی با صنعت انجام داد عذرخواهی می‌کند.

ادعای جالب مدافع مس: ما هم دنبال قهرمانی هستیم

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان و مس کرمان در یک دیدار شش امتیازی به مصاف هم رفتند و در نهایت شاگردان عبدالله ویسی در این دیدار پیروز شدند. حسن مرادیفر در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی خیلس حساسی برای دو تیم بود و جریان بازی حواشی خاص خودش را داشت ما هم می‌توانستیم با نتیجه این بازی خیال خودمان را راحت کنیم و قطعی در لیگ بمانیم ولی متاسفانه در ابتدا بازی با اشتباهی که از طرف خودم انجام شد گل خوردیم. فکر نمی‌کردم چنین اشتباهی اتفاق بیفتد و این چند روزه خیلی اذیت شدم و سختی کشیدم و همانجا هم از بچه ها معذرت خواهی کردم و امیدوارم جبران کنم. می‌خواستم پاس بدهم که توپ ‌از من رد و بازیکن حریف تک به تک شد. خدا را شکر باز هم به بازی برگشتیم. داور یک پنالتی صد در صد برای ما نگرفت تا اینکه در دقیقه ۹۰ آن صحنه پنالتی اتفاق افتاد و ما دو بر یک‌ باختیم و واقعا بخاطر فرصت بزرگی که از دست دادیم ناراحت شدیم. 
وی‌ادامه داد: در پنج بازی آینده باید بهترین نتایج را بگیریم و باخت قبلی را جبران و‌ تکلیفمان را برای ماندن در لیگ روشن کنیم.

1851093

مدافع مس در مورد بازی هفته آینده با پرسپولیس گفت: قطعا پرسپولیس هم مدعی قهرمانی امسال است و این روزها بسیار سرحال است و به کرمان می‌آید که از این بازی نتیجه بگیرد. ما هم در انتهای جدول به دنبال قهرمانی هستیم و امیدوارم این بازی را به بهترین شکل سپری و مردم کرمان را خوشحال کنیم. در مقابل پرسپولیس و استقلال اگر کوچکترین اشتباهی انجام بدهی تاوانش را می‌دهی و آن‌ها با توجه به بازیکنان با کیفیتی که دارند راحت از اشتباه ما نمی‌گذارند همان طور که در استادیوم آزادی جلو استقلال و ‌پرسپولیس بازی کردیم و در طول ۹۰ دقیقه یکبار اشتباه کردیم و یک‌ بر صفر باختیم. الان شرایط نسبت به نیم ‌فصل اول تغییر کرده و تیم‌ها با تجربه شده اند. باید بتوانیم‌ روز کم اشتباهی را پشت سر بگذاریم و‌ ‌موفق باشیم.
مرادیفر در مورد اینکه یکسری از رقبا می‌گویند مس وقت کشی می‌کند افزود: چنین چیزی وجود ندارد. در بازی با آبادان ما نمی‌دانیم داور چرا آنگونه وقت اضافه گرفت. در نیمه اول ۵ دقیقه وقت اضافه گرفت و نیمه دوم حتی سر پنالتی و اینکه گلرشان افتاد بیشتر از پنج دقیقه وقت اضافه داشت ولی خیلی کمتر وقت اضافه گرفت. کمیته داوران باید بررسی کند. آقا فرزاد همیشه تاکید کرده تمام تلاشمان را انجام بدهیم و اصلا به دنبال وقت کشی نیستیم.

دیدگاه‌ها