کد خبر : 1920376 | 22 فروردين 1402 ساعت 11:22 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

تشکر از گلزن مسابقه با آلومینیوم

سایپنتو - قایدی و تکرار ژست دیوانه‌وار بازی اراک!

ریکاردو ساپینتو در حاشیه تمرین روز گذشته استقلال از مهدی قایدی بابت گلزنی مقابل آلومینیوم اراک تشکر کرد.

سایپنتو - قایدی و تکرار ژست دیوانه‌وار بازی اراک!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قایدی بدون شک ستاره استقلال در هفته‌های گذشته بوده است. مهاجم تکنیکی و سرعتی استقلالی‌ها در 8 هفته گذشته 7 بار برای تیمش گلزنی کرده و یک رکورد ویژه را برجای گذاشته است.

هواداران استقلال این روزها خوشحالند که قایدی به فرم ایده‌آل خود رسیده و مانند روزهای اوج در ترکیب تیمش می‌درخشد و باعث بردهای متوالی می‌شود. ساپینتو نیز از داشتن چنین بازیکنی به خود می‌بالد و رابطه گرم و صمیمانه اش با قایدی نشانگر همین مساله است.

ستاره محبوب استقلالی‌ها در تمرین روز گذشته تیمش که بعد از دو روز تعطیلی برگزار شد، با روحیه بالایی شرکت کرد. قایدی که از عملکرد خود خرسند است، با استقبال ویژه ساپینتو مواجه شد. سرمربی استقلال طبق روال هفته های قبل که با گلزنان تیمش در بازی گذشته عکس یادگاری می‌گیرد، اینبار هم قایدی را در آغوش گرفت و ضمن برداشتن عکس از او بابت عملکرد خوب در اراک تشکر کرد.

قایدی در بازی‌های آینده هم می‌تواند تاثیرگذاری خود برای استقلال را نشان بدهد. این ستاره بوشهری حالا راه گلزنی به حریفان را بهتر از هر بازیکن دیگری بلد شده و این، مساله‌ای است که در هفته‌های پایانی به آبی‌ها کمک خواهد کرد.

دیدگاه‌ها