کد خبر : 1920379 | 22 فروردين 1402 ساعت 11:26 | 4.1K بازدید | 5 دیدگاه

انتقاد کاپیتان نساجی: باید بیشتر مسئول باشیم

کاپیتان نساجی مازندران می‌گوید تمام تیم در بحران شکل گرفته مقصر هستند.

انتقاد کاپیتان نساجی: باید بیشتر مسئول باشیم

به گزارش ورزش سه، نساجی مقابل فولاد شکست خورد تا بدین ترتیب یازده هفته نبرده باشد و این تیم بعد از آن شکست دستخوش تغییرات  و حمید مطهری از جمعشان جدا شد. 
حامد شیری، مدافع پنج گله این تیم در مورد‌‌یدار با فولاد به خبرنگار ما گفت: هنگامی که بازی را می بازی نمی توانی از خودت دفاع کنی. در شروع نیمه دوم در دقایقی از بازی موقعیت‌های خوبی داشتیم. ما می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم‌ ولی نشد. گل دوم‌ را خوردیم  و بازی را دو بر صفر واگذار کردیم.
او در مورد اینکه یازده هفته است بردی کسب نکرده اند ادامه داد: وقتی یک تیم دچار بحران می‌شود و نتایج خوبی کسب نمی‌کند شما نمی‌توانید یک شخص را مقصر بدانید. آن روزی هم که نتیجه گرفتیم نشات گرفته از کار تیمی بود و‌ برعکس وقتی باختیم هیچ یک کارمان را درست انجام ندادیم. باید بیشتر احساس مسئولیت کنیم تا در این پنج بازی و جام حدفی که در پیش داریم نتایج خوبی کسب و لیگ را با یک جایگاه آبرومندانه تمام کنیم. 

1799301

مدافع نساجی در مورد هرناندس مربی جدیدشان گفت: تصمیمی است که باشگاه گرفته و به این جمع بندی رسیدند که تیم نیاز به تغییر دارد و این کار را انجام دادند. به هر حال مربی جدید آمده و هیچ کداممان شناخت کافی از ایشان نداریم، البته او  شناخت خوبی نسبت به لیگ دارد و فکر می‌کنم که در کوتاه ترین زمان ممکن هر دو طرف به یک جمع بندی خوب برسیم و ‌بتوانیم سریع با هم وفق پیدا کنیم و کارمان را به خوبی جلو ببریم. فکر کنم مسئولیت ما بازیکنان خیلی در این شرایط سنگین است.

دیدگاه‌ها