کد خبر : 1920380 | 22 فروردين 1402 ساعت 14:30 | 36.5K بازدید | 17 دیدگاه

ورژن مهربان ساپینتو: همه در بغل سرمربی! (عکس)

سرمربی پرتغالی استقلال روز گذشته رفتار مهربانانه ای با اعضای تیمش داشت و آنها را در آغوش گرفت.

ورژن مهربان ساپینتو: همه در بغل سرمربی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تمام مشکلات و حواشی، اما ریکاردو ساپینتو به کارش روی نیمکت استقلال ادامه می‌دهد و سرمربی پرتغالی توانسته دست به کار بزرگی بزند و تیمش را در کورس قهرمانی نگه دارد. آبی‌ها که در چند ماه گذشته انواع و اقسام اتفاقات بد را تجربه کرده اند، همچنان به کسب قهرمانی امیدوارند.

حذف از آسیا و عدم دریافت حقوق و دستمزد به مدت 4 ماه نیز باعث نشده تا قطار پیشرفت استقلال از ریل خارج شود و تیم تحت هدایت ریکاردو ساپینتو برای فتح لیگ بیست و دوم، رقیبان را یکی پس از دیگری از پیش روی برمی‌دارد و همین مسئله نیز کافی است تا سرمربی پرانرژی آبی‌ها، اعضای تیمش را در آغوش بگیرد.

1851033

بدون شک مهدی قایدی یکی از ستاره‌های این روزهای فوتبال ایران و استقلال است. بازیکنی که بی رحمانه در هر دیدار رقبا را مغلوب می‌کند و عصای دست ساپینتو است. پس طبیعی است که مرد پرتغالی از میان شاگردانش، علاقه‌اش به وینگر بوشهری بیشتر از سایرین باشد.

روی ماتا نیز به عنوان دستیار اول ساپینتو، از این عطوفت پدرانه بی نصیب نبود. او که به مانند رئیسش در این فصل کارت زردهای زیادی گرفته و حتی در بازی با ذوب آهن به دلیل محرومیت غایب بود، در روزهای پرتعداد غیبت ساپینتو در کنار زمین، وظیفه سخت هدایت تیم را برعهده داشت که انصافا به خوبی از عهده این کار برآمد.

1851034

حالا مرد پرتغالی که این روزها به محبوبیت فوق العاده‌ای نزد هواداران استقلال دست یافته، مصمم تر از قبل، به فتح جام قهرمانی لیگ برتر ایران فکر می‌کند و اگر این اتفاق رخ دهد، نام او به عنوان اولین سرمربی خارجی که لیگ برتر را از آن خود کرده، در تاریخ باشگاه ثبت خواهد شد.

دیدگاه‌ها