کد خبر : 1920384 | 22 فروردين 1402 ساعت 11:41 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

صادقی: ما یک تیم تاریخی هستیم و کم نمی‌آوریم!

شاگردان مهدی تارتار در پنج بازی اخیر میانگین دو امتیاز در هر دیدار کسب کرده اند.

صادقی: ما یک تیم تاریخی هستیم و کم نمی‌آوریم!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن شب خوبی را مقابل گل گهر سپری کرد و به پیروزی رسید صادق صادقی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: در همان ابتدای بازی چند موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم و گل‌گهر نیز موقعیت‌هایی داشتند که فرعباسی مانع گلزنی حریف شد ولی خدا را شکر در نهایت پیروز میدان شدیم و لایق این برد هم بودیم و انشاالله بتوانیم با پیروزی در دیدارهای بعدی امتیازات را جمع‌آوری کنیم.

این بازیکن در مورد عبور از بحران و نتیجه گیری عنوان کرد: طبیعی است که هر تیمی در مقطعی از فصل دچار افت یا بحران شود و تیم ما ناگزیر درگیر این مشکل شد ولی خدا را شکر از آن شرایط فاصله گرفتیم و از ۵ بازی اخیر ۱۰ امتیاز کسب کردیم و شرایط تیم در جدول بهتر شد و امیدوارم در دیدارهای بعدی دست پر از زمین خارج شویم که با توجه به شرایط کلی تیم همین هم خواهد شد.

وی در مورد اینکه به کسب چه رتبه ای در پایان فصل فکر می‌کنند عنوان کرد: تمام تلاش مجموعه تیم این است که نسبت به فصل قبل نتیجه و رتبه بهتری را در جدول داشته باشیم و امیدوارم همان رتبه هفتم فصل گذشته را کسب کنیم. ذوب آهن زمانی قهرمان و آسیایی بوده و نباید به راحتی از تاریخچه این باشگاه گذر کرد.

صادقی در مورد دیدار با تیم سابقش نفت مسجد سلیمان افزود: در این هفته‌های پایانی بازی آسانی وجود ندارد  و دیدار برابر نفت مسجد سلیمان برخلاف تصور هواداران با توجه به تلاش نفتی‌ها برای بقا در لیگ صددرصد سخت خواهد بود ولی انشاالله نتیجه لازم را کسب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها