کد خبر : 1920390 | 22 فروردين 1402 ساعت 12:10 | 25.1K بازدید | 7 دیدگاه

ماتا: پرتاب بطری به ساپینتو باورنکردنی است

باز هم می‌خواهند سرمربی استقلال را تحریک کنند!

مربی استقلال می گوید ادعای مدیرعامل آلومینیوم مبنی بر صحنه سازی بودن پرتاب بطری به ساپینتو، باورنکردنی است.

باز هم می‌خواهند سرمربی استقلال را تحریک کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار میان استقلال و آلومینیوم، اتفاقات حاشیه ای متعددی رخ داد. مهمترین آن، پرتاب یک بطری آب به سمت ریکاردو ساپینتو بود که البته عوامل تیم اراکی مدعی هستند این بطری از جایگاه هواداران میهمان پرتاب شده و آبی‌ها نیز ادعای عکس این موضوع را دارند.

با این حال، رجاییان مدیرعامل آلومینیوم اراک پس از شکست برابر استقلال، در یک گفتگو اعلام کرد: من در ۲ متری او ایستاده بودم و اصلا چنین چیزی نبود. دیدم که او چگونه در کنار دست من خودش را به روی زمین انداخت.

حالا این اظهارات با پاسخ روی ماتا، دستیار ساپینتو مواجه شده و او در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه، ادعای مدیرعامل اراکی ها را باورنکردنی می داند.

* می‌دانستیم بازی سختی با آلومینیوم داریم، اما...
بازی بسیار سختی بود. می‌دانستیم که آلومینیوم در دفاع و ضد حمله خیلی خوب عمل می‌کند و بازیکنان خیلی خوبی دارد، به همین دلیل است که در ده مسابقه پیش از رویارویی با استقلال، نباخته بودند. مقابل سپاهان، پرسپولیس و تراکتور به تساوی رسیده بودند و می‌دانستیم بازی بسیار سختی پیش رو داریم اما فقط باید برنده می‌شدیم.

* می توانستیم بیشتر از یک گل بزنیم
از لحاظ تاکتیکی و همین طور فیزیکی، مسابقه دشواری بود و فکر مي‌کنم تیم ما عملکرد بسیار مطلوبی داشت و تلاش کردیم در این مسابقه کاملا متمرکز باشیم و می‌توانستیم با بیشتر از یک گل پیروز شویم و موقعیت‌های گلزنی زیادی هم داشتیم اما از کسب ۳ امتیاز این دیدار خوشحال هستیم.

* پرتاب بطری به ساپینتو باورنکردنی است
صحبت‌های مطرح شده توسط مدیرعامل باشگاه آلومینیوم؟ من نمی‌دانم که ایشان دیده چه اتفاقی افتاده یا خیر. من در حال خروج از رختکن و ورود به زمین بودم که دیدم یک بطری بزرگ به سمت ما پرتاب شد و به سرمربی ما برخورد کرد. این یک اتفاق باورنکردنی است، یک بطری آب که تقریبا پر از آب بود و تصور کنید اگر از ۲۰ متری پرتاب شود، چه شدتی پیدا می‌کند و مثل یک تکه سنگ می‌شود که به پای سرمربی ما خورد.

1839605

* باورنکردنی است که مدیرعامل آلومینیوم می گوید صحنه سازی بوده!
خدا را شکر که این بطری به سر ساپینتو برخورد نکرد وگرنه معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد. الان پای سرمربی ما کبود شده است. باورنکردنی است که مدیرعامل باشگاه حریف می‌گوید سرمربی ما صحنه سازی کرده و مساله‌ای پیش نیامد!

* آنها دوباره می خواهند ساپینتو را تحریک کنند
من فکر می‌کنم او این صحنه را ندیده است. حتی اگر هم صحنه را ندیده باشد، نمی‌دانم به چه دلیلی باید چنین صحبت‌هایی را مطرح کند. شاید مساله‌ای هست که باز هم می‌خواهند مربی ما را تحریک کنند، به جای این که بعد از بازی به حریف خود تبریک بگویند. نمی‌دانم دلیل و هدف از مطرح کردن این صحبت‌ها چیست.

دیدگاه‌ها