کد خبر : 1920400 | 22 فروردين 1402 ساعت 12:47 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

اینارخوس به جزییات توجه ویژه‌ای دارد

بیگی: عکس‌ها را ببینید، چهره‌مان شاداب شده است

مدافع نساجی ضمن آرزوی موفقیت برای حمید مطهری ابراز امیدواری کرد که تیمش در بازی های باقیمانده از لیگ برتر جام حذفی نتایج خوبی بگیرد.

بیگی: عکس‌ها را ببینید، چهره‌مان شاداب شده است

به گزارش "ورزش سه"، نساجی بعد از کسب نتایج ضعیف در هفته‌های گذشته لیگ برتر دست به تغییر روی نیمکت خود زد و کارلوس هرناندز اینارخوس مربی اسپانیایی جایگزین حمید مطهری شد.

سعید غلامعلی بیگی به عنوان یکی از بازیکنان اصلی نساجی در فصل جاری درباره حضور اینارخوس به خبرنگار ما گفت: او مربی اکتیو و فعالی است که رزومه خوبی هم دارد. در این دو سه روزی که آمده که جو خوبی را در تمرینات ایجادکرده و فضای شادابی را می‌بینیم. فکر می‌کنم حضور اینارخوس در نساجی برای این تیم مفید باشد و بتوانیم در ادامه راه نتایج خوبی به دست بیاوریم.

او با اشاره به جدایی حمید مطهری بیان کرد: آقای مطهری تلاش خود را انجام داد. تمرکز او در اکثر اوقات روی تیم نساجی بود. تلاش کرد که نساجی در بالای جدول حضور داشته باشد اما به هر حال شرایطی که مد نظر ایشان بود به دست نیامد. او واقعا زحمات زیادی برای نساجی کشید و تشکر می‌کنم. امیدوارم هرجا هست، موفق و سلامت باشد.

بازیکن نساجی درباره شرایط تیمش گفت: اوضاع تیم از زمانی که سرمربی جدید آمده، بهتر شده است. اینارخوس از نظر انگیزشی تیم را بالا آورده و بازیکنان در فضای شادی تمرینات را جلو می‌برند. اگر عکس‌های تمرینات را ببینید از چهره بچه‌ها می‌توانید متوجه شوید که چقدر شرایط از نظر روحی تغییر کرده است.

1851077

غلامعلی بیگی درباره آینده تیمش تاکید کرد: 5 بازی در لیگ برتر باقی مانده که باید بتوانیم بیشترین امتیاز را جمع کنیم و شرایط تیم را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشیم. مربی جدید روی برخی جزییات تاکید زیادی دارد و انشاالله بتوانیم از 15 امتیاز باقیمانده حداکثر امتیازات را جمع کنیم و با شرایط خوب راهی فصل بعد شویم. ضمن اینکه ما در جام حذفی هم حضور داریم و علاقه‌مند هستیم مثل سال گذشته تا فینال و حتی قهرمانی جلو برویم.

مدافع نساجی افزود: نساجی فصل آینده حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پیش رو دارد. بی شک باید برای فصل بعد تیمی خوب بسته شود و با تقویت تیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.

غلامعلی بیگی درباره بازی با آلومینیوم اراک هم افزود: بازی سختی است. آلومینیوم در بازی گذشته مقابل استقلال هم با وجود شکست عملکرد خوبی داشت. امیدوارم فوتبال قابل قبولی را ارائه بدهیم و با تمرکز بالا بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کرده و هواداران را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها