کد خبر : 1920420 | 22 فروردين 1402 ساعت 13:45 | 22.7K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه گواردیولا به اسپالتی: خیلی حساس هستی!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید دیگر درباره ناپولی صحبت نمی‌کند چون باعث عصبانیت لوچانو اسپالتی می‌شود.

طعنه گواردیولا به اسپالتی: خیلی حساس هستی!

به گزارش "ورزش سه"، حضور ناپولی در بین هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باعث شده که بسیاری به تحسین این تیم و عملکرد خوب سرمربی آنها مشغول شوند. 

گواردیولا هم یکی از کسانی بود که پس از صعود ناپولی به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها با پیروزی 0-5 در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر آینتراخت فرانفکورت از آنها به عنوان بهترین تیم اروپا نام برد. 

اما این تمجید اصلا به مذاق اسپالتی خوش نیامد و او مدعی شد که سرمربی سیتی چنین موضوعی را مطرح کرده تا بازی روانی خاص خودش را با ناپولی انجام دهد تا اگر این دو تیم در مرحله بعدی با هم روبرو شدند بتواند از این روش استفاده کند. 

1851102

هرچند سیتی حالا باید با بایرن و ناپولی با میلان بازی کند اما وقتی بار دیگر نظر گواردیولا را درباره شانس ناپولی در لیگ قهرمانان پرسیدند، او پاسخ داد: «من دوست ندارم درباره ناپولی صحبت کنم چون سرمربی این تیم از دست من عصبانی خواهد شد. او بیش از حد حساس است!»

این سرمربی اسپانیایی درباره دشواری دیدارهای لیگ قهرمانان اضافه کرد: «هرچقدر با بازیکنان یکسان در این رقابت‌ها و در مراحل یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال بازی کنید، کارتان آسان‌تر خواهد شد. این احساس را خواهید داشت که من قبلا اینجا بوده‌ام و می‌دانم باید چه کار کنم. ما قبلا فقط یک بار در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده‌ایم اما لحظه‌ای که بازی آغاز شود، هر دو تیم باید بهترین نمایش ممکن را ارائه کنند. این چیزی است که تعیین کننده خواهد بود.»

دیدگاه‌ها