کد خبر : 1920431 | 22 فروردين 1402 ساعت 14:33 | 119.7K بازدید | 30 دیدگاه

ستاره جنجالی رئال یک فالوئر عجیب پیدا کرد (عکس)

پیج رسمی UFC ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید را در اینستاگرام فالو کرده است.

ستاره جنجالی رئال یک فالوئر عجیب پیدا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درگیری فدریکو والورده با بائنا، بازیکن ویارئال در پارکینگ ورزشگاه برنابئو بعد از دیدار شنبه شب دو تیم همچنان خبرساز است. موضوعی که سر و‌ صدای زیادی را به پا کرده و به نوعی برای ستاره رئال‌مادرید دردسرساز شده است.

درحالی‌که رئال مادرید در خانه خود 3-2 به ویارئال باخته بود، فده والورده در بیرون از زمین چمن کاری کرد که همه اتفاقات مسابقه را تحت‌الشعاع قرار دهد. او در راهروی منتهی به پارکینگ ورزشگاه برنابئو در کنار اتوبوس تیم ویارئال منتظر ماند تا بائنا، بازیکن این تیم، از راه برسد و با او تسویه حساب کند.

به محض روبه‌رو شدن با بائنا، بازیکن رئال مادرید مشتی به صورت او کوبید و مشخص شد علت عصبانیت والورده توهین بائنا به فرزند او بود که پیش از تولد از دنیا رفته بود.

1851124

حالا یک اتفاق جالب در این رابطه رخ داده است. جایی که پیج رسمی UFC، فده والورده را در اینستاگرام فالو کرده است. گفتنی است یواف‌سی بزرگ‌ترین سازمان برگزارکننده مسابقات رزمی ترکیبی و میزبان بهترین مبارزان این رشته در جهان است. این سازمان مسابقات خود را در دوازده وزن جداگانه و نیز در مکان‌های مختلف دنیا برگزار می‌کند.

دیدگاه‌ها