کد خبر : 1920447 | 22 فروردين 1402 ساعت 15:52 | 14.4K بازدید | 27 دیدگاه

چطور برخی کارشناسان می‌گویند شدت نداشت؟

قائدرحمتی: جای استوک بازیکن استقلال روی پایم هست

هافبک آلومینیوم معتقد است استقلال باید در شروع دیدار با این تیم ۱۰ نفره می‌شد.

قائدرحمتی: جای استوک بازیکن استقلال روی پایم هست

به گزارش "ورزش سه"، محمود قائدرحمتی درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: مثل همیشه تیم ما نمایش خوبی داشت و همه بازیکنان سعی کردند نکات کادر فنی را اجرا کنند و عملکرد خوبی به نمایش بگذارند، اما هرچه تلاش کردیم، متاسفانه تبدیل به گل نشد و استقلال هم با یک ضربه غافلگیر کننده گل زد و به برتری رسید.

او درباره اینکه آلومینیوم در ۱۰ مسابقه پیاپی هیچ شکستی نداشت و مقابل استقلال مغلوب شد، ابراز کرد: ما همیشه سعی داریم نتیجه بگیریم و برنده باشیم یا حداقل مساوی کنیم، اما نشد در این بازی به خواسته خودمان برسیم. البته نباید فراموش کنید که حریف ما هم استقلال و پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر بود و برای قهرمانی می‌جنگند و با این وجود رقابت نزدیکی با آن‌ها داشتیم.

هافبک تاثیرگذار و سه گله این فصل آلومینیوم درباره خطای شدید زبیر نیک‌نفس روی پای او در دقیقه ۱۳ که فقط یک کارت زرد برای بازیکن استقلال داشت، اظهار کرد: مطمئن باشید اگر همین صحنه در دقیقه ۳۰ به بعد اتفاق می‌افتاد، رنگ کارت داور تغییر می‌کرد. زبیر به شدیدترین شکل ممکن روی پای من آمد و واقعا نزدیک بود اتفاق بدی برای‌ام بیفتد.

1851160
این تصویری است که محل برخورد پای زییر نیک‌نفس با قائدرحمتی را نشان می‌دهد

قائدرحمتی اضافه کرد: به نظرم داور خیلی مماشات کرد و شاید به‌خاطر حساسیت لیگ و زمان مسابقه نخواست کارت قرمز بدهد، وگرنه ۱۰۰ درصد استقلال باید در همان ابتدای بازی ۱۰ نفره می‌شد. جای استوک زبیر هنوز که هنوز است، روی پایم وجود دارد ولی نمی‌دانم چطور برخی کارشناسان داوری می‌گویند این ضربه شدت نداشت و کارت زرد کافی بود. دوربین تلویزیونی نشان نداد شدت این برخورد چقدر بود، وگرنه نزدیک بود به شکل شدیدی مصدوم شوم.

او یادآور شد: جدا از نتیجه بازی با استقلال و این صحنه‌های داوری، تیم ما واقعا قابل احترام بازی می‌کند و همه کارشناسان فوتبال به این موضوع اذعان دارند. آقای رحمتی و مربیان تیم ما واقعا وقت می‌گذارند تا تیم به موفقیت برسد و ما بازیکنان هم در حد توان تلاش می‌کنیم تا دل مردم اراک و هواداران آلومینیوم را خوشحال کنیم که امیدوارم در پنج هفته باقی مانده نتیجه بگیریم.

1851159

قائدرحمتی در مورد تقابل با نساجی و تیم سابق خود گفت: همیشه رقابت با نساجی برای من جذاب است و احترام خاصی برای این تیم قائل هستم، اما در این مسابقه با تمام وجود تلاش می‌کنم تا تیمم موفق شود و امیدوارم مثل دور رفت یکی از بهترین بازی‌های خودمان را انجام بدهیم و بتوانیم دوباره نتیجه بگیریم.

دیدگاه‌ها