کد خبر : 1920466 | 22 فروردين 1402 ساعت 18:48 | 18.1K بازدید | 3 دیدگاه

پروژه فروش یا واگذاری را لغو کنید؛

ورود استاندار کرمان به ماجرای فروش آرمان‌گهر (عکس)

استانداری کرمان با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیرعامل شرکت آرمان گهر سیرجان خواستار لغو قرارداد واگذاری امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شد.

ورود استاندار کرمان به ماجرای فروش آرمان‌گهر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که خبر فروش آرمان گهر سیرجان منتشر شد. این خبر خیلی زود به بحث داغ رسانه‌های کرمانی بدل گردید و آن‌ها با انتقاد از خریداران این باشگاه خواستار ورود مقامات استانی به ماجرا شدند.
حالا روابط عمومی هیئت فوتبال استان کرمان با انتشار خبری به شرح زیر از ورود استاندار کرمان به ماجرای فروش باشگاه آرمان گهر نوشته است:
«استانداری کرمان با ارسال نامه‌ای خطاب به مدیر عامل شرکت جهاد نصر استان کرمان (آرمان گهر) خواستار لغو  پروژه فروش و یا واگذاری تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شده است.
در این نامه که به امضا آقای علی اسدی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان رسیده است، واگذاری و یا فروش باشگاه آرمان گهر سیرجان به فردی با هویت محمد رحمان سالاری به دلیل عدم مراجعه این شخص به هیئت فوتبال استان غیر قانونی اعلام شده و مدیران شرکت آرمان گهر بایستی این قرار داد را حداقل تا پایان رقابت‌های این فصل لغو کنند.

1851195

همچنین استانداری کرمان تاکید کرده که هر گونه نقل و انتقال در ادامه راه بایستی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان انجام شود.»

دیدگاه‌ها