کد خبر : 1920472 | 22 فروردين 1402 ساعت 19:48 | 31.4K بازدید | 4 دیدگاه

شروع تحقیقات درباره کمک‌داور جنجالی لیورپول-آرسنال

اتحادیه فوتبال انگلیس از باشگاه لیورپول خواست مدارک خود را درباره ماجرای درگیری اندی رابرتسون با کمک‌داور دیدار این تیم با آرسنال را به اتحادیه ارسال کند.

شروع تحقیقات درباره کمک‌داور جنجالی لیورپول-آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، درگیری فیزیکی کنستانتین هاتزیداکیس، کمک‌داور دیدار اخیر لیورپول و آرسنال، با اندی رابرتسون و ضربه‌ای که با آرنج به صورت ستاره لیورپول کوبید همچنان خبرساز است.

امروز رسانه‌های انگلیسی خبر دادند که اتحادیه فوتبال بررسی رسمی این پرونده را آغاز کرده و در نامه‌ای به باشگاه لیورپول خواسته است که این باشگاه مدارک خود را از درگیری رابرتسون و هاتیزداکیس به اتحادیه ارسال کند.

دیدار دو تیم لیورپول و آرسنال که در آنفیلد برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. کمک‌داور این مسابقه، کنستانتین هاتزیداکیس، وقتی سوت پایان نیمه اول به صدا درآمد با اندی رابرتسون درگیری پیدا کرد و در تصاویر تلویزیونی به نظر می‌رسید که او با آرنج به صورت ستاره اسکاتلندی لیورپول ضربه زده است.

1851206
1851207

رابرتسون و دیگر بازیکنان لیورپول از این حرکت کمک‌داور مسابقه به شدت عصبانی بودند. کمیته داوران انگلیس با صدور یک اطلاعیه اعلام کرد هاتزیداکس را موقتا به حالت تعلیق درآورده است تا ماجرا به دقت بررسی شود. در بیانیه کمیته داوران چنین آمده بود: "کمیته داوران تا زمانی که اتحادیه فوتبال ماجرای درگیری کنستانتین هاتزیداکیس و اندرو رابرتسون مدافع لیورپول را بررسی کرده و نتیجه نهایی را اعلام کند به این کمک‌داور قضاوت نخواهد داد."

رسانه‌های انگلیسی امروز گزارش دادند که اتحادیه فوتبال با شروع روند تحقیقات در اولین قدم نامه‌ای به باشگاه لیورپول ارسال کرده و خواهان دریافت مدارک لیورپولی‌ها شده است.

اتحادیه فوتبال انگلیس در فصل جاری لمس شدن داور توسط بازیکنان را به شدت جریمه می‌کند و باید دید آیا در صورت اثبات مقصر بودن این کمک‌داور او هم با مجازات سنگین روبه‌رو خواهد شد یا نه. اخیرا الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام به دلیل لمس داور دیدار تیمش با منچستریونایتد با محرومیت 8 جلسه‌ای مواجه شد.

1851208

دیدگاه‌ها