کد خبر : 1920474 | 22 فروردين 1402 ساعت 20:04 | 11K بازدید | 2 دیدگاه

سیرجانی‌ها نیازمند درخشش این مثلث

اریک بایناما، استنلی کی‌روش و وسلی گومز سه بازیکن خارجی این فصل گل گهر سیرجان هستند.

سیرجانی‌ها نیازمند درخشش این مثلث

به گزارش "ورزش‌ سه"، اریک باینامای گابنی که فصل گذشته به دلیل محرومیت و کسر امتیاز از گل‌گهر به خاطر استفاده از این بازیکن در صدر اخبار فوتبال ایران قرار داشت، سرانجام در لیگ بیست و دوم پس از پشت سر گذاشتن ادامه محرومیت خود که به این فصل کشیده شده بود، فرصت بازی پیدا کرد و با عمکردی که نشان داد، مشخص شد چرا امیر قلعه‌نویی روی جذب او اصرار داشته است. این بازیکن 27 ساله گابنی طی 18 حضورش در این فصل موفق به ثبت یک گل شده و البته در به ثمر رسیدن یک گل دیگر هم نقش اصلی را ایفا کرده است.
دیگر بازیکن خارجی گل‌گهر در این فصل استنلی کی‌روش بوده که با وجود به ثمر رساندن 2 گل نتوانست عملکردی را که از او انتظار می‌رود به نمایش بگذارد و این اتفاق در حالی رخ داد که این مهاجم برزیلی تنومند و بلندقامت روزهای خوشی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرده است.

1851213

درنهایت وسلی گومز، هافبک برزیلی که در آخرین روزهای اردوی پیش فصل به اردوی گل‌گهر اضافه شد، دیگر بازیکن خارجی این تیم است که او نیز نتوانست مطابق انتظارات عمل کند. این بازیکن البته با توجه به محرومیت‌ها و مصدومیت‌های اخیر همچنان 5 مسابقه فرصت دارد تا حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران را بیشتر از یک سال کند.
گل‌گهر در پایان هفته بیست و ششم رتبه چهارم رقابت‌های لیگ برتر را در اختیار دارد و البته رقابت تنگاتگی با تراکتور و مس رفسنجان برای حفظ این رتبه دارد. بی‌شک درخشش این سه خارجی در 5 بازی باقی‌مانده اهمیت بسیاری برای سعید الهویی دارد.

عکس‌ها: ابوالفضل امیرزاده

1851212

دیدگاه‌ها