کد خبر : 1920475 | 22 فروردين 1402 ساعت 20:22 | 22.2K بازدید | 7 دیدگاه

اعتراض آرسنال به تعویق دیدار این تیم با چلسی

لیگ برتر انگلیس اعلام کرد دیدار آرسنال و چلسی که قرار بود در روز 29 آوریل برگزار شود با سه روز تاخیر برگزار خواهد شد و آرسنال با صدور اطلاعیه‌ای به این تصمیم اعتراض کرد.

اعتراض آرسنال به تعویق دیدار این تیم با چلسی

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی لیگ برتر انگلیس دیدار حساس آرسنال و چلسی در این لیگ که طبق برنامه قرار بود روز شنبه، 29 آوریل، به میزبانی آرسنالی‌ها در ورزشگاه امارات برگزار شود سه روز به تعویق افتاده و روز سه‌شنبه، 2 مه، برگزار خواهد شد.

باشگاه آرسنال با صدور اطلاعیه‌‌ای به این تصمیم لیگ برتر اعتراض کرد. در اطلاعیه آرسنال چنین آمده است: "لیگ برتر اعلام کرده که بازی خانگی ما مقابل چلسی در روز 2 مه برگزار می‌شود. علت این تغییر در تاریخ بازی این بوده که پلیس لندن نسبت به تامین امنیت مسابقه، که یک دربی است، نگرانی‌هایی داشته است. ما مدت‌ها سعی کردیم در همکاری با پلیس برای این مشکلات راه‌حل پیدا کنیم و حالا از این تصمیم به شدت متاسفیم. این تغییر روند تیمی ما را در اواخر فصل که وضعیت حساس می‌شود به هم می‌ریزد و هواداران را هم با مشکلات زیادی مواجه خواهد کرد".

1851215

لیگ برتر در اطلاعیه خود علت عقب افتادن تاریخ این مسابقه را نگرانی‌های پلیس لندن اعلام کرد و گفت: "در ماه فوریه یک کارگروه امنیتی تایید کرد که دیدار دو تیم آرسنال و چلسی در روز 29 آوریل برگزار شود. اما پلیس لندن موضعش را تغییر داد و خواهان تغییر تاریخ بازی شد. ما از اینکه مجبور شدیم در این زمان کوتاه باقی‌مانده تاریخ مسابقه را تغییر بدهیم متاسفیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنیم".

علت اصلی نگرانی‌های پلیس لندن به برگزاری مراسم تاجگذاری چارلز، به عنوان پادشاه جدید کشور، برمی‌گردد که در روزهای ششم تا هشتم مه در لندن برگزار می‌شود.

1851216

دیدگاه‌ها