کد خبر : 1920488 | 22 فروردين 1402 ساعت 22:07 | 25.3K بازدید | 31 دیدگاه

انزو فرناندز: از رئال نمی‌ترسیم، برایش احترام قائلیم

انزو فرناندز، ستاره آرژانتینی چلسی، می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در بازی فردا مقابل رئال مادرید از تیم بزرگ اسپانیایی نمی‌ترسند ولی برای رئال احترام قائلند.

انزو فرناندز: از رئال نمی‌ترسیم، برایش احترام قائلیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی فردا در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می‌رود.

انزو فرناندز، ستاره جوان آرژانتینی، که اخیرا از بنیفکا به چلسی منتقل شده و یک جام جهانی فوق‌العاده را با تیم ملی کشورش پشت سر گذاشته امشب به همراه فرانک لمپارد در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با رئال شرکت کرد.

انزو ضمن ستایش از رئال مادرید و ستاره‌هایش به ویژه لوکا مودریچ و تونی کروس گفت او و هم‌تیمی‌هایش به فوتبال خودشان اعتقاد دارند و از حریف نمی‌ترسند، هر چند برای رئال احترام قائلند.

1851235

10 روز دشواری داشتید. لمپارد به شما، بازیکنان چلسی، چه گفت؟
عصر بخیر. فرانک با همه بازیکنان صحبت کوتاهی داشت و از ما خواست سرمان را بالا بگیریم. چلسی باشگاهی با تاریخ پرافتخار است و فرانک درباره زمانی صحبت کرد که در سال 2012 با چلسی فاتح چمپیونزلیگ شد و گفت در همان سال بدترین لحظات فوتبالی‌اش در چلسی را پشت سر می‌گذاشت.

نظر انزو فرناندز درباره رئال مادرید چیست؟
می‌دانیم رئال مادرید باشگاه خیلی بزرگی است که تاریخی بزرگ دارد و بازیکنانی بزرگ. ولی ما به خودمان و بازی‌ای که فردا انجام خواهیم داد اعتقاد کامل داریم. مودریچ و کروس بازیکنان خیلی بزرگی هستند که هیچ افتخاری نیست که به دست نیاورده باشند. آنها برای همه الگو هستند.

بیشتر نگران چه چیزی هستی؟
ما نمی‌ترسیم. ما به حریف احترام می‌گذاریم، چرا که می‌دانیم آنها چه کیفیتی دارند. سعی می‌کنیم با کمک مدافعان‌مان و ارائه یک عملکرد دفاعی عالی مانع از رسیدن رئال به هدفش بشویم و یک بازی خیلی خوب را پشت سر بگذاریم.

نظرت درباره کامبک‌های رئال چیست؟
مسابقات تیم ملی آرژانتین در جام جهانی باعث شد من تجربه خیلی خوبی به دست بیاورم. در جام جهانی هم کامبک‌های زیادی دیدیم. این را می‌دانیم که باید قوی باشیم و نگذاریم ذهن‌مان پراکنده بشود. ما در آلبی‌سلسته در تک‌تک بازی‌ها تمرکز بالا داشتیم و من از این کیفیت تیم درس‌های زیادی گرفتم. تیم همیشه باید پیشروی کند و نباید خودش را ببازد.

نظر انزو درباره اولین بازی در برنابئو و فشار ورزشگاه؟
من سعی می‌کنم در فوتبال هیچوقت تحت فشار قرار نگیرم. سعی می‌کنم از هر موقعیتی لذت ببرم. در این بازی احساس مسئولیت می‌کنم ولی تحت فشار نیستم و نخواهم بود. نیازی به ترسیدن نیست. امیدوارم فردا نمایش بزرگی ببینیم.

1851236

دیدگاه‌ها