کد خبر : 1920512 | 23 فروردين 1402 ساعت 01:21 | 9.9K بازدید | 7 دیدگاه

نباید بازی برگشت را دست کم بگیریم

اینزاگی: شاگردانم دیوانه‌وار برای من می‌جنگند

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینترمیلان، با وجود پیروزی 2-0 در خانه بفیکا تاکید کرد که تیمش در بازی برگشت باید حسابی حواس جمع باشد.

اینزاگی: شاگردانم دیوانه‌وار برای من می‌جنگند

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نمایش تحسین برانگیزی در خانه بنفیکا داشت و موفق شد این تیم را با دو گل شکست دهد. سیمونه اینزاگی در پایان این دیدار ضمن اشاره به اینکه شاگردانش عملکرد فوق العاده ای داشتند تاکید کرد کار صعود هنوز تمام نشده است.

او گفت: "تیم ما با کار سخت، دویدن و اراده بالا یک عملکرد عالی از خود به نمایش گذاشته و شب لذتبخشی را رقم زد. در هر دو نیمه خیلی خوب کار کردیم و موقعیت خیلی کمی به بنفیکا دادیم. بچه ها فوق العاده ظاهر شدند اما این را هم می دانیم که هنوز یک 90 دقیقه دیگر باقی مانده است و نباید بازی برگشت را دست کم بگیریم."

1851302

سرمربی اینتر افزود: "فراموش نکنیم که ما در سه بازی اخیر که به برد نرسیده بودیم استحقاق نتیجه بهتری را داشتیم. این بدین معنی بود که باید تلاش بیشتری از خود به نمایش بگذاریم و امشب این کار را انجام دادیم. شب فوق العاده ای بود و سرنوشت کار هفته آینده مشخص خواهد شد."

اینزاگی با تاکید به این که تیمش طی هفته های اخیر دشواری های زیادی پشت سر گذاشته گفت: "این سومین بازی خارج از خانه ما طی 6 بازی اخیر است و بسیاری از بازیکنان ما نیز به تازگی از اردوهای ملی برگشته اند. این یک بهانه نیست اما بچه ها واقعا با همه وجود خود تلاش می کنند و از جان مایه می گذارند تا از پس بازی ها بربیایند."

1851303

ادین ژکو بابت جشن گرفتن پنالتی لوکاکو روی نیمکت جریمه شد، اما این نشان از اتحادی بود که در تیم اینتر وجود دارد. اینزاگی در این مورد گفت: "این در فوتبال طبیعی است، شما باید همیشه متحد باشید. در این 18 ماه هرگز نشنیده اید که من از تلاش این بازیکنان شکایت کنم. ما هنوز در سه تورنمنت هستیم و باید به تلاش ادامه دهیم."

سرمربی اینتر که طی هفته های اخیر با انتقادات زیادی روبرو بوده و حتی برخی خواستار اخراج او نیز شده اند با صعود به نیمه نهایی چمپیونزلیگ می تواند نفسی به راحتی بکشد. او با تمجید از عملکرد شاگردانش در چنین شرایطی گفت: "من از بازیکنان راضی هستم چرا که آنها همواره دیوانه وار برای من می جنگند. انتقاد خوب است و من به آنها گوش کرده و بررسی شان می کنم تا رو به جلو حرکت کنم."

دیدگاه‌ها