کد خبر : 1920526 | 23 فروردين 1402 ساعت 09:19 | 14.9K بازدید | 20 دیدگاه

کان: از این باخت ناامید شدیم اما نباید تسلیم شویم

اولیور کان، مدیر باشگاه بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان فرصت جبران شکست را در بازی برگشت برابر منچسترسیتی دارد.

کان: از این باخت ناامید شدیم اما نباید تسلیم شویم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 

بسیاری انتظار داشتند که توماس توخل بتواند مانند فینال لیگ قهرمانان چند سال قبل که هدایت چلسی را برعهده داشت، تاکتیک‌های پپ گواردیولا را خنثی کند اما این اتفاق رخ نداد و شرایط به شکل دیگری پیش رفت. 

کان پس از پایان بازی سعی کرد روحیه بازیکنان بایرن را حفظ کند و به آنها گفت: «البته که ما ناامید و ناراحت هستیم. فکر می‌کنم تصور دیگری داشتیم. منچسترسیتی واقعا تیمی در کلاس جهانی است، اگر نگوییم که بهترین تیم اروپا است. فوتبال فقط به نتیجه مربوط است اما من فکر می‌کنم که ما امروز شانس‌های خودمان را داشتیم. 

1676825

از روی شوت از راه دور گل خوردیم و سپس فرصت‌هایی به دست آوردیم و در نیمه دوم شروع بسیار خوبی داشتیم. در این سطح و برابر چنین تیمی اجازه هیچ اشتباهی را ندارد چون آنها بلافاصله شما را تنبیه خواهند کرد. پس از این که بازی 0-2 شد به مشکل خوردیم و گل سوم هم دریافت کردیم.

حالا این که خودمان را تحت فشار قرار دهیم و همه چیز را منفی ببینیم کمکی به بهبود شرایط نخواهد کرد. ما همچنان شانس بسیار خوبی برای قهرمانی در لیگ داریم و باید تمرکزمان را روی بازی شنبه بگذاریم و هنوز هم فرصت بازی برگشت هست. 

من می‌دانم که شرایط در حال حاضر خوب به نظر نمی‌رسد اما اتفاقاتی باورنکردنی را در فوتبال تجربه کردم. وظیفه ما این است که با تمام وجود در بازی برگشت تلاش کنیم و به هواداران‌مان در مونیخ و تمام دنیا نشان دهیم که تسلیم نشدیم و به سختی برای جبران کار می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها