کد خبر : 1920527 | 23 فروردين 1402 ساعت 09:38 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اونانا: ترسی نداریم اما صعود هنوز تمام نشده است

آندره اونانا، دروازه‌‎بان اینتر، می‌گوید پیروزی در دیدار رفت برابر بنفیکا به معنای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیست.

اونانا: ترسی نداریم اما صعود هنوز تمام نشده است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم پیروز شد. 

اونانا یکی از بازیکنان خوب تیمش در این دیدار بود و با چند مهار درخشان توانست دروازه تیمش را بسته نگه دارد تا شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی برگشت از شانس بسیار بیشتری نسبت به حریف برخوردار باشند. 

این بازیکن در گفتگو با مدیاست اظهار داشت: «من همیشه می‌گویم که نباید هیچ ترسی به دل راه داد. از کاری که توسط تیم انجام شده راضی هستم. ما به سختی برابر حریفی درخشان تلاش کردیم. با این حال، نباید این اشتباه را بکنیم که فکر کنیم همه چیز تمام شده و به نیمه نهایی صعود کردیم. حالا باید تمام تمرکزمان را روی بازی برابر مونزا در لیگ قرار دهیم. نیاز داریم که امتیازاتی را در آن رقابت‌ها هم به دست آوریم.»

1851329

نیکولو بارلا با ضربه سر و روملو لوکاکو از روی نقطه پنالتی دو گل اینتر در زمین حریف را به ثمر رساندند تا این تیم با پشتوانه‌ای خوب منتظر بازی برگشت در سن سیرو باشند. 

کلین شیت اونانا همچنین به این معنا بود که هیچ یک از تیم‌های ایتالیایی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان تا این جا هیچ گلی را دریافت نکرده‌اند. 

دیدگاه‌ها