کد خبر : 1920531 | 23 فروردين 1402 ساعت 09:58 | 55.8K بازدید | 60 دیدگاه

جو کول:

مسخره است اما هالند خیلی زود 1000 گل می‌زند!

جو کول، مهاجم سابق چلسی، معتقد است که ارلینگ هالند روز به روز بهتر و کامل‌تر می‌شود.

مسخره است اما هالند خیلی زود 1000 گل می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه اتحاد میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند با ارائه یک بازی خوب، منجسم و تماشایی سه بار دروازه حریف قدرتمندشان را باز کنند تا خیال خودشان را از صعود به مرحله نیمه نهایی کمی راحت کرده باشند، هرچند بازی برگشت در مونیخ می‎‌تواند برای آنها خطرناک باشد. 

هالند در بازی شب گذشته هم مانند بسیاری از دیدارهای این فصل ستاره تیمش بود و موفق شد گل دیگری را پیراهن سیتی به ثمر برساند تا رکورد جدیدی را هم به نام خودش ثبت کرده باشد. 

1851333

این چهل و پنجمین گل این ستاره نروژی در تمامی رقابت‌ها در این فصل بود و در واقع او حالا بیشتر از هر بازیکن لیگ برتری دیگری در طول تاریخ موفق به گلزنی در یک فصل شده است و این در حالی است که هنوز یک سال از انتقال او به این رقابت‌ها نمی‌گذرد. 
جو کول پس از پایان این بازی در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت: «این واقعا مسخره است! پاس گل او برای برناردو سیلوا هم فوق العاده بود. مسئله ترسناک این است که او هر روز بهتر و بهتر می‌شود. او قرار است هر روز کامل‌تر شود. من به ریو فردیناند گفتم که فکر می‌کنم او به زودی 1000 گل بزند. او به من خندید اما به آمارهای هالند نگاه کنید. اگر تا اواسط 30 سالگی همینطور بماند و مصدوم نشود می‌تواند این کار را انجام دهد.»

دیدگاه‌ها