کد خبر : 1920535 | 23 فروردين 1402 ساعت 10:47 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیایی: شاهکار نراتزوری مقابل بنفیکا

روزنامه‌های ایتالیایی به تمجید از عملکرد اینتر مقابل بنفیکا پرداختند.

روزنامه‌های ایتالیایی: شاهکار نراتزوری مقابل بنفیکا

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان شب گذشته در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت. در این دیدار اگرچه شانس کمی برای تیم سیمونه اینزاگی در نظر گرفته می‌شد اما نماینده ایتالیایی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در بازی خارج از خانه شد.

نیکولو بارلا و روملو لوکاکو در این مسابقه برای نرآتزوری گلزنی کردند تا مسیر صعود به نیمه نهایی را هموار کنند. برتری اینتر در قلعه عقاب‌ها مورد توجه رسانه‌های ایتالیایی بوده و به عناوین اصلی روزنامه‌های معروف این کشور تبدیل شد.

عملکرد تیم میلانی در سری آ به اندازه‌ای نوسان داشته که اکنون پیروزی در خارج از خانه و یک قدم به سوی نیمه نهایی توجه زیادی را از سوی روزنامه‌های این کشور دریافت کرده است.

1851339

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از عنوان "شاهکار نراتزوری در لیگ قهرمانان اروپا" استفاده کرده است. عنوان "اینتر رویایی" دیگر تمجید این روزنامه از اینتر است. این روزنامه همانند طرفداران نراتزوری معتقد است آن‌ها نیمی از راه صعود به دور بعد را پیموده‌اند.

1851340

کوریره دلو اسپورت با اشاره به گلزنی بارلا و لوکاکو از روی ضربه پنالتی عنوان "اینزاگیسیمو!" را به کار برده است. این روزنامه همچنین از گلزنی بارلا به عنوان پایان یک بن بست تعریف کرده و پنالتی لوکاکو را مکمل این گل معرفی کرد.

1851341

توتو اسپورت از عنوان "اینتر، کلاه برداشت" برای برتری شاگردان اینزاگی استفاده کرده است. در توضیح این عنوان روزنامه ایتالیایی نوشت: "اینزاگی در نیمه نهایی جایگاهی را ثبت کرد و سرش را بالا می‌گیرد." گل بارلا برای این روزنامه هم حائز اهمیت بوده و از هافبک ملی پوش ایتالیایی تمجید کوتاهی صورت گرفت.

دیدگاه‌ها