کد خبر : 1920537 | 23 فروردين 1402 ساعت 10:45 | 28.9K بازدید | 25 دیدگاه

اوون هارگریوز:

سیتی با این دفاع قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود

اوون هارگریوز، هافبک سابق بایرن مونیخ و منچسترسیتی، معتقد است که دفاع خوب شاگردان پپ گواردیولا می‌تواند آنها را قهرمان لیگ قهرمانان کند.

سیتی با این دفاع قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان روبروی بایرن مونیخ قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم پیروز شود. 

پیش‌بینی می‌شد که شاگردان گواردیولا بازی دشواری را برابر بایرن در پیش داشته باشد، خصوصا که توماس توخل پیش‌ از این بارها برای این تیم دردسرساز شده بود اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت. 

بایرن در حالی سه گل دریافت کرد که فرصت‌های بسیاری برای گلزنی هم داشت اما عملکرد خوب بازیکنان حاضر در خط دفاعی سیتی و همچنین دروازه‌بان این تیم اجازه باز شدن دروازه را نداد. 

1851288

هارگریوز پس از پایان بازی در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت: «این سبک قهرمان شدن در لیگ قهرمانان اروپا است. سیتی از نظر دفاعی تیم کاملا متفاوتی بود. آنها واقعا در خط دفاعی بی‌نقص و عالی ظاهر شدند.»

او با اشاره به برنامه خوب و درست گواردیولا گفت: «من فکر می‌کنم باید از پپ تمجید کنیم. این واقعیت که آنها می‌توانند به این شکل دفاع کنند و بدون داشتن شماره 9 کاذب برتری عددی در خط میانی ایجاد کنند واقعا عالی است. پپ در یافتن این راه حل‌ها واقعا باهوش عمل کرده است.»

دیدگاه‌ها