کد خبر : 1920540 | 23 فروردين 1402 ساعت 10:56 | 26.9K بازدید | 17 دیدگاه

خیال آسوده توخل: این شکست‌ها اهمیتی ندارد

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، اطمینان دارد که شکست برابر منچسترسیتی و حتی حذف از لیگ قهرمانان تاثیری در سرنوشتش نخواهد داشت.

خیال آسوده توخل: این شکست‌ها اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی باعث شده است که انتقادهای بسیاری از عملکرد این تیم مطرح شود. 

شاید بسیاری از هواداران بایرن انتظار نداشتند که این تیم در بازی برابر سیتیزن‌ها با سه گل شکست بخورد و نتواند حتی دروازه حریف را باز کند، خصوصا که تا پیش از این بازی بهترین خط دفاعی رقابت‌ها در اختیار آنها قرار داشت. 

حضور توماس توخل روی نیمکت هم قوت قلب بسیاری برای آنها بود، چرا که این مربی آلمانی پیش از این موفق شده بود در نبرد برابر پپ گواردیولا در فینال لیگ قهرمانان به پیروزی برسد و با سبک بازی تیم او آشنا بود. 

1851307

با این حال، باخت در این بازی باعث ناراحتی و عصبانیت شدید آنها شد و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی انتقادهای بسیاری را متوجه اولیور کان و حسن صالح حمیدزیچ کردند که توخل را به جای یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی انتخاب کردند. 

اما روزنامه آلمانی اسپورت مدعی شده که این انتقادها و شکست سنگین برابر سیتی باعث نگرانی توخل نخواهد شد چون مدیران بایرن پیش از این به این مربی قول داده بودند که عملکرد او را از ابتدای فصل آینده ارزیابی کنند.
 
چنین ادعایی به این معناست که حتی حذف از لیگ قهرمانان این فصل هم تاثیری روی سرنوشت سرمربی بایرن نخواهد داشت و با این که انتظار می‌رفت حضور او شوکی به تیم وارد کند تا عملکرد بهتری داشته باشند اما ایده‌های توخل در زمینه تاکتیکی و انتخاب تیم زمانی که او فرصت بیشتری داشته باشد بررسی خواهد شد.

دیدگاه‌ها