کد خبر : 1920558 | 23 فروردين 1402 ساعت 12:45 | 141.9K بازدید | 92 دیدگاه

گزارش بیلد:

جنجال در صحرا، رونالدو سرمربی‌اش را اخراج کرد!

اوضاع میان رودی گارسیا و رونالدو خوب پیش نمی رود و به نظر می‌رسد که سرمربی فرانسوی باید به زودی عربستان را ترک کند.

 جنجال در صحرا، رونالدو سرمربی‌اش را اخراج کرد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که اختلافات میان رونالدو و رودی گارسیا به اوج رسیده و فوق ستاره پرتغالی خواستار اخراج سرمربی فرانسوی شده است. این خبری است که از شب گذشته و توسط روزنامه عکاظ عربستان منتشر شد و حالا پس از مارکا و موندو دپورتیوو و سایر رسانه‌های معتبر جهان، نشریه بیلد آلمان نیز به آن پرداخته است.

النصر در دیدار قبلی خود برابر الفیحا با تساوی بدون گل متوقف شد. اختلاف آنها با الاتحاد صدرنشین به عدد 3 رسید و اگر النصر قهرمان لیگ و یا جام حذفی نشود، کریستیانو رونالدو فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد. مسئله ای که باعث خشم او در پایان بازی با الفیحا شده بود.

بیلد از اختلافات به وجود آمده با عنوان "شکاف بزرگ در صحرا؛ رونالدو مربی خود را اخراج کرد" استفاده کرده و نوشته است: تصور کنید که (به عنوان بازیکن) از سرمربی خود ناراضی هستید و بنابراین او را اخراج می‌کنید. این برای شما باور نکردنی است؟ اما در عربستان سعودی اینگونه نیست.

1851378

در گزارش بیلد آمده است:

بیاید ببینیم که چه اتفاقی افتاده است. کریستیانو رونالدو از ژانویه در عربستان برای النصر بازی می‌کند. از آن زمان تاکنون و در 10 بازی لیگ، یازده گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل نیز داده است. با این حال او در تساوی بدون گل که آخر هفته گذشته مقابل الفیحا به دست آمد، موفق به گلزنی نشد. رودی گارسیا سرمربی النصر در پایان بازی گفت: نتیجه قطعا بد است. از عملکرد بازیکنان راضی نیستم. از آنها خواستم دقیقا همان سطح کیفی بازی برابر العداله که با نتیجه 5 بر صفر همراه شد، بازی کنند. اما این اتفاق نیفتاد.

گارسیا که در فصل 2010 – 2011 با لیل قهرمان فرانسه شد، پیش از این در پایان ژانویه، از فوق ستاره خود انتقاد کرد. گارسیا پس از باخت 3-1 مقابل الاتحاد در دیدار سوپرجام عربستان گفت: «یکی از چیزهایی که روند بازی را تغییر داد، موقعیت از دست رفته کریستیانو رونالدو در نیمه اول بود.» الاتحاد نه تنها در آن جام قهرمان شد، بلکه اکنون با 3 امتیاز بیشتر، صدرنشین لیگ عربستان است.

به گزارش رسانه‌های عربستان سعودی، عصبانیت رونالدو از سرمربی فرانسوی حالا به حدی رسیده که او نارضایتی خود را به باشگاه اطلاع داده است. روزنامه اسپانیایی "مارکا" می‌نویسد گارسیا پس از اختلاف بین او و بازیکنان اخراج شد. این جدایی هنوز به طور رسمی تایید نشده است. گارسیا در تابستان گذشته هدایت این باشگاه را برعهده گرفت و باید سالانه حدود 5.6 میلیون یورو دریافت کند.

1851377

هیچ چیزی در مورد گارسیا قابل مقایسه با رونالدو نیست. بازیکن پرتغالی، ستاره لیگ است و سالانه 200 میلیون یورو درآمد دارد. اگر او مشکلی دارد، باید سریع رفع شود. مثل الان؟

یک چیز واضح است: فقط چند روز پس از انتقال رونالدو به صحرا، جونینیو پرنامبوکانو، ستاره سابق لیون، عصبانیت خود را از گارسیا نشان داد. این بازیکن برزیلی که در لیون زیر نظر گارسیا بازی می‌کرد، در گفتگو با رسانه "MaisFutebol" پرتغال گفت: تجارب من با رودی گارسیا وحشتناک بود. او بدترین فردی است که در تمام دوران فوتبالم دیده ام. او در هدایت یک تیم ناتوان است، او فقط با ترسی که به دیگران القا می‌کند، بر امور مسلط می شود.

گزارش بیلد در اینجا به پایان می‌رسد اما اخباری که از عربستان منعکس می‌شود، نشان می‌دهد که اوضاع برای رودی گارسیا خوب نیست. سرمربی که در چند مقطع پیشنهاد هدایت النصر را رد کرده بود، سرانجام تابستان گذشته روی نیمکت این تیم نشست و حالا به دلیل اختلافات با فوق ستاره پرتغالی، در آستانه اخراج قرار دارد.

1851380

دیدگاه‌ها