کد خبر : 1920562 | 23 فروردين 1402 ساعت 13:04 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

تمجید از ستاره ایتالیایی: بارلا روح اینتر در چمپیونزلیگ

عملکرد و گلزنی نیکولو بارلا مقابل بنفیکا مورد توجه رسانه‌های ایتالیایی قرار گرفته است.

تمجید از ستاره ایتالیایی: بارلا روح اینتر در چمپیونزلیگ

به گزارش"ورزش سه"، نیکولو بارلا یکی از بهترین نمایش‌های فصل خود را در پیروزی 2 بر صفر مقابل بنفیکا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشت و تحسین گسترده رسانه‌های ایتالیایی را برانگیخت.

هافبک 26 ساله ایتالیایی در طول بازی برای نراتزوری کم نقص عمل کرد و اولین گل آن‌ها را با یک ضربه سر خوب به ثمر رساند؛ بارلا نقش کلیدی در پیروزی حیاتی در بازی رفت به میزبانی لیسبون پرتغال داشت.

او در این فصل زیر نظر سیمونه اینزاگی کمی ناهماهنگ به نظر می‌رسید، اما ویژگی‌های فردی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا یادآوری کرد و به تیمش شانس زیادی برای رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا داد.

1851386

لا گاتزتا دلو اسپورت از بارلا تمجید کرد و معتقد است که او یک شخصیت بی نطیر در زمین مسابقه است:"همانطور که اینزاگی خواسته بود، با مغز و قلبش بازی کرد. با سرش حتی گل می‌‌زند. او روح اینتر است، حریفان از نظر سرعت و انتخاب تحت سلطه او هستند."

کوریره دلو اسپورت احساس کرد که هافبک اینتر مقابل مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس به بهترین فرم خود بازگشت:"در لیسبون ما دوباره بهترین نسخه از این بازیکن را دیدیم و نه تنها به خاطر گلی که مسیر اینتر را به سمت پیروزی باز کرد. او بارلا کلاسیک بود، یعنی او همه جا بود. او پرس کرد، در ضد حملات بود، حمله کرد، به دنبال پاس گل بود، با ضربه سر گل زد و با گلزنی انرژی بیشتری به دست آورد. از مسیر حرکت او خطرات دائمی برای دفاع حریف وجود داشت."

1851387

توتواسپورت این تعاریف را تکرار کرد و از این بازیکن 26 ساله به دلیل تلاش و تاثیرگذاری‌اش تمجید کرد:"چند دقیقه طول کشید تا او شروع به کار کرد، اما او زنده بود و همیشه در صحنه بود. ضربه سر به سمت دروازه حریف عالی بود. گلی بسیار مهم."

کوریره دلا سرا به این نکته اشاره کرد که چگونه عملکرد بارلا اکنون سطح واقعی او را نشان داده است: "پرتغال سرزمین اکتشافات بزرگ است، آن‌ها همچنین اولین گل بارلا را با ضربه سر، در یک شب پرکار، کشف کردند. او تمام آدرنالین مورد نیازش را در اختیار دارد."

امتیاز بارلا در روزنامه‌های ایتالیایی

لا گاتزتا دلو اسپورت: 8

کوریره دلو اسپورت: 8

توتواسپورت: 8

کوریره دلا سرا: 8

دیدگاه‌ها