کد خبر : 1920563 | 23 فروردين 1402 ساعت 13:03 | 47.8K بازدید | 24 دیدگاه

بعد از کمی جنجال و حاشیه؛

ادای احترام عجیب سرمربی ناپولی به گواردیولا! (عکس)

لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.

ادای احترام عجیب سرمربی ناپولی به گواردیولا! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پس از صعود ناپولی به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا پپ گواردیولا از این تیم به عنوان بهترین تیم اروپا نام ببرد اما این صحبت‌ها به مذاق لوچانو اسپالتی خوش نیامد و او در واکنش به این صحبت‌ها عنوان کرد: او می‌خواهد به ما فشار بیاورد. او چگونه می‌تواند ما را بهترین تیم بداند؟ منچسترسیتی 900 میلیون یورو هزینه می‌کند، در حالی که ما تنها 9 میلیون هزینه می‌کنیم؟

اظهارات اسپالتی بار دیگر واکنش گواردیولا را به دنبال داشت او در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی منچسترسیتی و بایرن مونیخ گفت: نمی‌خواهم در مورد ناپولی صحبت کنم، چون اسپالتی از دست من عصبانی خواهد شد. او بسیار حساس است.

اما اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و عنوان کرد: اگر او حرف‌های من را متوجه نشد، عذرخواهی می‌کنم. وقتی درباره گواردیولا صحبت می‌کنم، باید [به احترام او] بایستم. گواردیولا یکی از مربیانی است که من به او اهمیت می‌دهم.

وی افزود: اگر صحبت‌های من باعث سوتفاهم شد، عذرخواهی می‌کنم. من خوشحالم که فردی مانند او از ناپولی تمجید می‌کند و اگر من بخواهم در مورد تیم‌ آنها صحبت کنم و از آنها تمجید کنم، روزها طول می‌کشد.

او در پایان با اشاره به اینکه با گواردیولا در استانبول ملاقات خواهد کرد، گفت: امیدوارم بتوانم در مورد همه اینها با او صحبت کنم و شاید یک قهوه ترک خوب بخوریم.

1851391

دیدگاه‌ها