کد خبر : 1920580 | 23 فروردين 1402 ساعت 14:22 | 23.7K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره دورتموند از لیست کلوپ خط خورد

باشگاه لیورپول از جمع خریداران جود بلینگام کنار رفت.

ستاره دورتموند از لیست کلوپ خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول تصمیم گرفته از رقابت برای جذب جود بلینگام کناره‌گیری کند. به جای جذب این بازیکن قرار است بودجه مدنظر صرف بازسازی خط میانی قرمزهای آنفیلد شود.

بلینگام، هافبک بوروسیا دورتموند، به مدت 18 ماه در صدر لیست خرید لیورپول بود و یورگن کلوپ حتی در اقدامی غیرمعمول پس از جام جهانی لقب "استثنایی" را برای تمجید این بازیکن به کار برد.

با توجه به اینکه بلینگام اعلام کرده بود حرکت بعدی او تحت تأثیر عملکرد دورتموند خواهد بود، به نظر می‌رسید که لیورپول به دلیل رابطه این بازیکن با ترنت الکساندر-آرنولد و جردن هندرسون، شانس بالایی دارد.

1851423

هندرسون، پس از پیروزی انگلیس مقابل اوکراین در ماه گذشته، گفت اگر بلینگام به لیورپول ملحق شود، "شگفت‌انگیز" خواهد بود و همچنین اضافه کرد که هر باشگاهی که او را جذب کند، "بسیار خوش‌شانس" خواهد بود.

بر اساس گزارش دیلی میل، با این حال، لیورپول تصمیم دارد در تابستان امسال به جای یک بازیکن فوق‌العاده، بودجه مدنظر را صرف بازسازی خط میانی تیم کند. کلوپ هفته گذشته اشاره کرد که برنامه‌های نقل و انتقالاتی لیورپول در تابستان امسال لزوماً انتظارات هواداران را برآورده نمی‌کند.

اما این اولین باری نیست که او یا باشگاه آماده اتخاذ تصمیمی برخلاف علاقه هواداران هستند. کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از رویارویی با آرسنال گفت: "تفاوت این است هر کاری که ما در سال آینده انجام دهیم، از دیدگاه طرفداران و شما (خبرنگاران) کافی نخواهد بود. اما، بله، با خرید هدفمندانه، قطعاً پیشرفت خواهیم کرد. این برنامه ماست."

لیورپول به غیر از بلینگام، تعدادی از بازیکنان را زیر نظر داشته است. میسون مونت، هافبک چلسی بسیار مورد توجه سرمربی آلمانی است و به نظر می‌رسد بهترین بازیکنی باشد که کاملاً در سیستم کلوپ سازگار باشد.

کانر گالاگر، هم‌تیمی مونت در چلسی نیز دیگر بازیکنی است که در مورد آن صحبت شده است. در حالی که ماتئوس نونس از ولورهمپتون و ژوائو پالینیا از فولام هم در لیست کلوپ هستند.

1851424

سه شنبه شب گزارش‌هایی مبنی بر اینکه لیورپول پیشنهادی برای بلینگام ارائه کرده منتشر شد اما قطعاً صحت ندارد. این باشگاه اکنون مصمم است که قاطعانه پیش از رسیدن تابستان اقدام کند، زیرا به دنبال بازگشت به جمع تیم‌های مدعی لیگ برتر است.

آن‌ها نبی کیتا، الکس چمبرلین و روبرتو فیرمینو را از دست خواهند داد. با دستمزد دریافتی این بازیکنان لیورپول می‌تواند برای جذب بازیکنان جدید بودجه بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها