کد خبر : 1920591 | 23 فروردين 1402 ساعت 15:39 | 31.3K بازدید | 44 دیدگاه

لواندوفسکی: به‌خاطر میلیتائو نمی‌توانستم راه بروم

از روبرت لواندوفسکی به خاطر ناکامی‌اش در باز کردن دروازه خیرونا (در بازی دوشنبه شب) بسیار انتقاد شده و او حالا ادعا می‌کند که با درد و مصدومیت بازی کرده بود.

لواندوفسکی: به‌خاطر میلیتائو نمی‌توانستم راه بروم

به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی پس از جام جهانی تنها چهار گل در لالیگا به ثمر رسانده و افت او برای بسیاری غیرمنتظره بوده است. ستاره لهستانی در دو بازی اخیر بارسا برابر رئال نتوانست گل بزند و دوشنبه شب نیز موفق به باز کردن دروازه خیرونا نشد و بارسا با تساوی بدون گل در نوکمپ به کار خود خاتمه داد.

1839213

لواندوفسکی در مصاحبه جدید خود گفت که با مصدومیت برابر خیرونا بازی کرده بود: «در بازی اخیر برابر رئال (برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری) به خاطر ضربه ادر میلیتائو مصدوم شدم. دوشنبه صبح حتی نمی‌توانستم از جایم بلند شوم و راه بروم. فکر می‌کردم بازی را از دست خواهم داد ولی به تدریج بهتر شدم. من بازیکنی نیستم که به خاطر درد از مربی بخواهم به من بازی ندهد. هر طور که بود با کمک فیزیوتراپ باشگاه توانستم بازی کنم. کمی درد داشتم و باعث شد نتوانم مثل همیشه باشم.»

لواندوفسکی ادامه داد: «البته قبول دارم که پس از جام جهانی دچار افت شده‌ام ولی تیم هم در بازی‌های اخیر نتوانسته مثل همیشه باشد. چند بازیکن مهم نیز مصدوم هستند و روی کیفیت بازی ما اثر منفی گذاشته است. 10 بازی باقی مانده و من به شما قول می‌دهم که بارسا بهترین بازی‌هایش را در هفته‌های پیش رو انجام خواهد داد. می‌دانم که می‌توانم خیلی بهتر از این‌ها کار کنم و تیم هم قطعا بهتر و بهتر خواهد شد.»

دیدگاه‌ها