کد خبر : 1920598 | 23 فروردين 1402 ساعت 16:21 | 23.7K بازدید | 58 دیدگاه

اخراج شش مربی فوق ستاره ظرف چهار سال

رونالدو، قاتل سریالی مربیان مشهور!

ظرف چهار سال گذشته، 6 نفر از مربیانی که هدایت تیم‌های رونالدو را برعهده داشته‌اند، از زمین بازی اخراج شده‌اند.

رونالدو، قاتل سریالی مربیان مشهور!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات زیادی پیرامون آینده رودی گارسیا به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که پس از تساوی برابر الفیحا در لیگ عربستان، سرمربی فرانسوی با کریستیانو رونالدو وارد یک چالش شده و حالا قرار است که او النصر را ترک کند.

این خبر را ابتدا روزنامه عکاظ عربستان منتشر کرد و پس از آن، مارکا، موندو دپورتیوو و بلید نیز از اخراج قریب‌الوقوع رودی گارسیا خبر دادند. در صورتی که این اتفاق به صورت رسمی رخ دهد و سرمربی فرانسوی اخراج شود، آمار عجیبی در کارنامه رونالدو ثبت می‌شود.

ماسیمیلیانو آلگری، مائوریتزیو ساری، آندره آ پیرلو، اوله گونار سولسشر و حالا رودی گارسیا مربیانی هستند که طی سال‌های اخیر، هدایت تیم‌های کریستیانو رونالدو را برعهده داشته‌اند و در مدت کوتاهی، شغل خود را از دست داده‌اند.

1807012

واضح است که هیچ ارتباطی میان این افراد وجود ندارد اما حضور ستاره پرتغالی در ترکیب، قطعاً انتظارات باشگاه‌هایی را که او در پنج فصل اخیر در آن‌ها بازی کرده است، بالا برده و فشار روی مربیان را افزایش داده است.

اما نام فرناندو سانتوس را نیز باید به این فهرست اضافه کنیم. سرمربی تیم ملی پرتغال که پس از ناکامی در رقابت‌های جام جهانی، از هدایت تیم ملی این کشور کنار رفت.

دیدگاه‌ها