کد خبر : 1920609 | 23 فروردين 1402 ساعت 16:43 | 2.5K بازدید | 3 دیدگاه

شبی که ایتالیایی‌های نراتزوری درخشیدند؛

تجربه و خودباوری عامل برتری اینتر در لیسبون

تیم فوتبال اینترمیلان در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، که بنفکیا در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی داشت.

تجربه و خودباوری عامل برتری اینتر در لیسبون

به گزارش "ورزش‌سه"، شاگردان راجر اسمیت با اختلاف قابل توجهی صدرنشین جدول لیگ برتر پرتغال هستند و در لیگ قهرمانان هم تا صعود به مرحله یک چهارم نهایی عملکرد بسیار خوبی ارائه کرده‌اند، اما در دیدار رفت این مرحله با وجود میزبانی نتوانستند نتیجه مناسبی از دیدار خانگی خودشان در لیسبون بگیرند.
بنفیکا به ویژه در نیمه اول نمایش بهتری از شاگردان اینزاگی داشت و اگر آن‌ها اسیر نام اینتر نمی‌شدند، احتمالا حتی می‌توانستند جلوتر از گل تیزهوشانه نراتزوری در دیداری که آمار مالکیت و موقعیت‌ها به سود آن‌ها بود، به گل هم برسند.

با این حال در نهایت این اینتر بود که روی بازی هنرمندانه باستونی در دفاع و حمله و ضربه سر هوشمندانه و ماهرانه نیکولا بارلا ستاره 172 سانتی‌متری خود در نیمه دوم گل اول را بزند و در ادامه VAR به کمک اینتر آمد تا گل دوم مسابقه هم توسط بازیکن تعویضی اینزاگی یعنی ایکاردی وارد دروازه تیم بفنیکا شود.

1851455

بنفیکا حریف بسیار سرسختی برای اینتر بود که با وجود شکست دو بر صفر در بازی رفت، اگر اتفاقات مسابقه در بازی برگشت به سود آنها رقم بخورد، می‌توانند برای آبی و مشکی پوش‌های شمال ایتالیا دردسرساز شوند.

دیدگاه‌ها