کد خبر : 1920641 | 23 فروردين 1402 ساعت 18:55 | 38.1K بازدید | 39 دیدگاه

پپ به او می‌بالد

افتتاح تونل دیویس به دست برناردو سیلوا!

آلفونسو دیویس دیشب در دوئل برابر برناردو سیلوا بازنده تمام عیار بود و ستاره پرتغالی بارها از او عبور کرد.

افتتاح تونل دیویس به دست برناردو سیلوا!

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا شب گذشته برای انتخاب ترکیب اصلی سیتی مقابل بایرن جسور بود. همیشه این سوال وجود دارد که در ترکیب ثابت، استفاده از ریاض محرز به سود سیتی است یا برناردو سیلوا و دیشب ترجیح پپ روی ستاره پرتغالی بود و او هرگز نیز اشتباه نکرد. برناردو آن‌قدر خوش درخشید که حالا طرح چنین سوالی احمقانه هم به نظر می‌رسد.

1851501

در راه ورود به محوطه جریمه، او معمولا همه کسانی که سر راه او ایستاده بودند را نابود می‌کرد و با آلفونسو دیویس  که به نظر عبور از او غیرممکن است، کاری کرد که هرگز فراموش نخواهد کرد. 

گاردین در مورد برناردو نوشته است: «به نظر می‌رسید او هر زمان اراده کند، از میان پاهای دیویس می‌گذرد و از آن طرف درمی‌آید. او یک تونل نامرئی ساخته بود. لحظه درست و واقعی برناردو 10 دقیقه بعد از حرکت تماشایی مقابل آلفونسو بود. زمانی که با ضربه سر، ارسال ارلینگ هالند را گل کرد تا نتیجه 2-0 شود.»

در پایان، آمار مقابل منچستر سیتی سه گل را نشان داد و برناردو سیلوا که اکنون هفت گل در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رسانده، هم گل زد و هم پاس گل داد. او هشت بار تکل موفق زد، در 6 دوئل برنده شد و سه دریبل موفق نیز ثبت کرد. دیویس در دوئل سمت چپ زمین به بدترین شکل بازنده شد.

1851512

پپ گواردیولا، در مورد برناردو گفت: «من به اندازه کافی خوش شانس هستم که بازیکنان بسیار خوبی را در بارسا، بایرن و سیتی تمرین داده‌ام. برناردو یکی از بهترین‌هایی است که در زندگی‌ام مربیگری کرده‌ام. او یک فوتبالیست بسیار خاص است. برناردو می‌تواند در هر جایی از زمین بازی کند، زیرا او بازی و هر حرکتی را با یا بدون توپ، کاملاً درک می‌کند.»

تنها در این فصل، برناردو سیلوا به عنوان یک 9 کاذب، یک شماره هشت، شماره شش و بال چپ بازی کرده است. گواردیولا با اشتیاق ادامه داد: «برناردو بازیکنی است که فقط نیاز است به او گفته شود در چه پستی باید بازی کند، همین. بازی برابر دیویس ساده نیست ولی برناردو عالی کار کرد.»

دیدگاه‌ها