کد خبر : 1920644 | 23 فروردين 1402 ساعت 19:26 | 49.5K بازدید | 37 دیدگاه

سرمربی سابق بارسا: پیراهن پی‌اس‌جی به مسی نمی‌آید!

رونالد کومان، سرمربی سابق بارسلونا، می‌گوید منظره لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن برایش هرگز عادی نمی‌شود و بازگشت او به بارسا اتفاقی درست و طبیعی است.

سرمربی سابق بارسا: پیراهن پی‌اس‌جی به مسی نمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته‌ای است که احتمال بازگشت لیونل مسی به باشگاه سابقش بارسلونا به یکی از پرتکرارترین شایعات دنیای فوتبال تبدیل شده است.

این شایعه حالا بیش از پیش رنگ واقعیت به خود گرفته و حتی رافا یوسته، نایب‌رئیس بارسا، اعلام کرد باشگاه کاتالان با پدر و مدیر برنامه‌های مسی، خورخه، درباره بازگشت او مذاکراتی انجام داده است. در این مدت ژاوی، سرمربی بلوگرانا، چندین نفر از بازیکنان فعلی بارسا و تعدادی از اسطوره‌های باشگاه در مصاحبه‌هایی از علاقه خود به حضور دوباره ستاره آرژانتینی در این تیم صحبت کرده و گفتند بی‌صبرانه منتظر تماشای مسی با پیراهن بارسا هستند.

رونالد کومان هلندی که هم بازیکن بارسا بوده و هم به عنوان سرمربی هدایت این تیم را به عهده داشته هم امروز در این‌باره صحبت کرده و از تمایل خود برای بازگشت لئو به بارسلونا گفت.

1851516

کومان در گفت‌وگو با روزنامه مارکا گفت: "مسی بهترین بازیکن دنیا است و هر تیمی که او را در اختیار داشته باشد قوی می‌شود. ترک بارسا توسط مسی برای من تجربه‌ای دست‌اول بود و این را می‌توانم به شما بگویم که آن روز خیلی ناراحت بودم. روز بدی بود. وقتی لئو را با پیراهنی به غیر از پیراهن بارسا دیدم خیلی برایم عجیب بود. هنوز هم این منظره برایم هضم نمی‌شود. هیچ پیراهنی به جز پیراهن بلوگرانا به او نمی‌آید. نمی‌دانم الان وضعیت دقیقا از چه قرار است یا لئو چه فکر می‌کند. ولی من خواهان بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن هستم."

1851517

این سرمربی هلندی زمانی که هدایت بارسا را به عهده گرفت به مدت یک سال سرمربی لئو بود. او با حضور مسی به عنوان ستاره اصلی تیمش موفق شد در کوپا دل‌ری به قهرمانی برسد. اما کومان در سال 2021 شاهد ترک بارسا توسط مسی بود و بعد از آن کمتر از شش ماه بعد از سرمربیگری بارسا کنار رفت.

دیدگاه‌ها