کد خبر : 1920651 | 23 فروردين 1402 ساعت 20:58 | 50K بازدید | 26 دیدگاه

آشتی سیتیزن‌ها با کانسلو در راهروهای اتحاد (عکس)

ژوائو کانسلو که به صورت قرضی از منچسترسیتی به بایرن منتقل شده دیروز در زمان ورود به ورزشگاه اتحاد از قدم گذاشتن روی آرم باشگاه سیتی خودداری کرد تا نشان دهد برای باشگاه اصلی‌اش احترام زیادی قائل است.

آشتی سیتیزن‌ها با کانسلو در راهروهای اتحاد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو، ملی‌پوش پرتغالی منچسترسیتی که از ماه ژانویه به صورت قرضی به بایرن مونیخ منتقل شده است، دیروز به ورزشگاه اتحاد بازگشت تا این بار با پیراهن بایرن رو به روی تیم سابقش قرار بگیرد.

کانسلو که از کمبود دقایق حضورش در میدان در منچسترسیتی عصبانی بود تصمیم گرفت راهی بایرن مونیخ بشود تا بتواند به عنوان بازیکن ثابت به میدان برود. در آن زمان گزارش‌هایی درباره درگیری کانسلو با سرمربی‌ سیتی، پپ گواردیولا، مطرح بود و به نظر می‌رسید علت کم بازی کردن او در اتحاد همین باشد.

1851532

ستاره پرتغالی 28ساله دیروز در زمان ورود به ورزشگاه اتحاد به همراه کاروان بایرن مونیخ در راهروهای این استادیوم حرکتی انجام داد تا نشان دهد همچنان برای باشگاه اصلی‌اش سیتی احترام زیادی قائل است.

کانسلو که در حال عبور از راهروهای ورزشگاه اتحاد برای رسیدن به رختکن بایرن مونیخ بود ناگهان آرم باشگاه منچسترسیتی را مقابل خود دید. ستاره پرتغالی به محض دیدن این آرم مسیر حرکتش را تغییر داد تا پا روی آرم باشگاه سیتی نگذارد.

1851530
1851531

این حرکت ژوائو کانسلو با استقبال قابل توجه هواداران منچسترسیتی مواجه شده است. به نظر می‌رسد کانسلو اگر در پایان فصل جاری بخواهد به سیتی برگردد هواداران این تیم را پشت سر خود خواهد داشت. یک هوادار منچسترسیتی در رابطه با حرکت کانسلو می‌گوید: "ما یک بار دیگر عاشق ژوائو شدیم". هوادار دیگری در توییتر نوشت: "کانسلو با این حرکت بخشیده شد. او را برگردانید".

دیدگاه‌ها