کد خبر : 1920653 | 23 فروردين 1402 ساعت 21:18 | 35.4K بازدید | 11 دیدگاه

واکنش دوکلمه‌ای فلیکس به احتمال بازگشت به اتلتیکو

ژوائو فلیکس که با قرادادی قرضی از اتلتیکو به چلسی پیوسته در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش جمله‌ای گفت که به عنوان تمایل او به دائمی شدن در چلسی تفسیر شده است.

واکنش دوکلمه‌ای فلیکس به احتمال بازگشت به اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس بعد از سال‌ها حضور در شهر مادرید به عنوان بازیکن اتلتیکو بار دیگر به پایتخت اسپانیا برگشته اما این بار ستاره پرتغالی پیراهن چلسی را به تن دارد و برای دیدار با رئال مادرید در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در این شهر حضور دارد.

1851536

فلیکس در حال حاضر با قراردادی قرضی در چلسی حضور دارد و قرارداد قرضی او تا پایان فصل جاری معتبر است. قرارداد ستاره پرتغالی با اتلتیکو تا تابستان سال آینده اعتبار دارد و ممکن است او در تابستان پیش رو به اتلتیکو برگردد.

خبرنگاران اسپانیایی در شهر مادرید از ژوائو فلیکس درباره آینده‌اش پرسیدند و از او سوال کردند که آیا با فرا رسیدن تابستان به واندا متروپولیتانو برخواهد گشت؟ ستاره پرتغالی در پاسخ واکنشی دو کلمه‌ای داشت و خطاب به خبرنگاران گفت:" قرارداد دارم".

1851535

این واکنش ژوائو فلیکس در اسپانیا به عنوان تمایل او برای دائمی شدن در چلسی تفسیر شده است. علت اصلی انتقال قرضی فلیکس به چلسی تنش در رابطه او با سرمربی اتلتیکو، دیه‌گو سیمئونه، عنوان شده بود و با توجه به اینکه سیمئونه احتمالا فصل آینده هم سکان هدایت روخی بلانکو را به عهده خواهد داشت، بعید است فلیکس تمایلی برای بازگشت داشته باشد.

در انگلیس گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد چلسی از عملکرد فلیکس در ماه‌های اخیر راضی است و با شروع تابستان برای خرید دائمی او تلاش خواهد کرد. اما این ستاره پرتغالی مورد توجه چند باشگاه دیگر اروپایی هم قرار دارد و آینده او در چلسی تضمین شده نیست.

دیدگاه‌ها