کد خبر : 1920656 | 23 فروردين 1402 ساعت 21:43 | 43.5K بازدید | 39 دیدگاه

توهین‌های جدید کاسانو به مورینیو: احمق منزجرکننده!

آنتونیو کاسانو که در روزهای گذشته در دعوایی رسانه‌ای با ژوزه مورینیو درگیر شده، بار دیگر درباره آقای خاص صحبت‌های تندی مطرح کرد تا درگیری این دو ادامه داشته باشد.

توهین‌های جدید کاسانو به مورینیو: احمق منزجرکننده!

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کاسانو قصد ندارد درگیری رسانه‌اش با ژوزه مورینیو را فراموش کند. او امروز در یک مصاحبه تلویزیونی بار دیگر با اسم آوردن از سرمربی رم از انواع و اقسام توهین‌ها استفاده کرده و از جمله گفت مورینیو از حماقتی منزجرکننده رنج می‌برد.

کاسانو، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا، این دعوای رسانه‌ای را آغاز کرد و از مورینیو به عنوان مربی‌ای تنبل یاد کرد که فوتبال برایش هیچ اهمیتی نداشته و تنها دنبال فیلم بازی کردن است. آقای خاص همان‌طور که انتظار می‌رفت این توهین‌های کاسانو را بی‌پاسخ نگذاشت و گفت کاسانو در زمانی که فوتبال بازی می‌کرد چیزی جز بازیکنی میان‌مایه و متوسط نبود.

1851542

کاسانو در روزهای پیش به حرف‌های مورینیو واکنش نشان داد و گفت از کسی نمی‌ترسد. اما به نظر می‌رسد کاسانو همچنان از واکنش مورینیو به حرف‌هایش عصبانی است. او امروز در مصاحبه‌ای جدید علیه مورینیو به سرمربی رم توهین و از صفت‌هایی مثل احمق و منزجرکننده برای او استفاده کرد.

ستاره سابق ایتالیایی در مصاحبه با بوبو تی‌وی گفت: "من هیچوقت درباره شخص مورینیو صحبت نکرده و به شخصیتش توهین نکرده بودم. اصلا او را نمی‌شناسم. من درباره شخصیت فوتبالی‌اش حرف زدم و همچنان به انتقاد از او در حوزه فوتبال ادامه خواهم داد. مورینیو در رم قهرمان لیگ کنفرانس شد، اما او با حماقت منزجرکننده‌ای که دارد دائما با ایجاد تنش و درگیری و دعوا و توهین به بازیکن‌ها دوست دارد مطرح بشود. ولی من دنبال جام گرفتن و پز دادن نیستم. موقعی که بازی می‌‌کردم هدفم فقط سرگرم کردن هواداران بود. جام‌های قهرمانی برای من هیچ اهمیتی ندارد. او با فوتبال احمقانه‌ای که تیم‌هایش بازی می‌کنند جام برده و باید این را بفهمد که به عنوان یک مربی تیم‌هایش چقدر ضعیف بازی می‌کنند".

1840918

دیدگاه‌ها