کد خبر : 1920659 | 23 فروردين 1402 ساعت 22:00 | 13.9K بازدید | 15 دیدگاه

لمپارد: توپ را به رئال واگذار کنیم کارمان تمام است

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار تیمش با رئال مادرید در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه بی‌تی‌اسپورت گفت چلسی به دنبال دفاعی مستحکم است، اما توپ را به رئال واگذار نخواهد کرد.

لمپارد: توپ را به رئال واگذار کنیم کارمان تمام است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که چند روز پیش با تغییر و تحولات عمده در کادر فنی‌اش مواجه شد و بعد از اخراج گراهام پاتر ستاره سابق تیم و سرمربی سابقش، فرانک لمپارد را به عنوان سرمربی موقت منصوب کرد، امشب در یکی از بزرگترین دیدارهای خود در فصل جاری به مصاف رئال مادرید می‌رود.

چلسی در حال حاضر در شهر مادرید حضور دارد و از ساعتی دیگر برای بازی با رئال مادرید در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ وارد ورزشگاه برنابئو می‌شود.

1851547

فرانک لمپارد در آستانه این بازی در مصاحبه‌ای کوتاه با شبکه بی‌تی‌ اسپورت شرکت کرد و از استراتژی تیمش برای این مسابقه پرده برداشت. لمپارد می‌گوید دفاع مستحکم در مقابل تیمی مثل رئال لازم و ضروری است، اما چلسی می‌داند که اگر مالکیت توپ را کاملا در اختیار رئال بگذارد کارش تمام است.

وقت زیادی نداشتم، ولی چلسی تیم خوب و بااستعدادی است
من و بازیکن‌ها در روزهای اخیر جلسات خوبی داشتیم. سعی من این بود که این پیام را خیلی روشن و واضح به آنها برسانم که باید به خودشان باور داشته باشند. من هم به نوبه خودم به بازیکن‌ها اعتماد دارم. آنها تیم خیلی بااستعدادی هستند و معتقدم باید این را می‌شنیدند. ولی البته در این سطح از فوتبال استعداد به تنهایی کافی نیست.

1851548

روی عملکرد دفاعی‌مان مقابل رئال مادرید خیلی کار کردیم
ما در مدت کوتاهی که پیش از بازی با رئال مادرید وقت داشتیم نمی‌توانستیم از نظر بدنی با بچه‌ها کار خاصی انجام بدهیم. بیشتر درباره جاگیری‌ها و فواصل با هم صحبت کردیم و نکاتی را به تیم گوشزد کردیم، به خصوص در فاز دفاعی. وقتی قرار است با رئال مادرید بازی کنید، باید در فاز دفاعی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشید.

مالکیت توپ را به رئال بدهید کارتان تمام است
بله، وقتی تیم از نظر دفاعی خوب کار کند، مشکل دیگری پیش می‌آید که نباید از آن غافل شویم. در این شرایط باید در کار با توپ هم خوب باشید. اگر در مقابل رئال مادرید اجازه بدهید آنها 90 دقیقه مالک توپ باشند کارتان تمام است. بله، ما هم روی دفاع کار کردیم و هم روی این مسئله که نباید مالکیت توپ را کامل به آنها واگذار کنیم.

1851549

دیدگاه‌ها