کد خبر : 1920677 | 24 فروردين 1402 ساعت 00:38 | 37K بازدید | 3 دیدگاه

ما بهترین تیم ایتالیا نیستیم، اما...

مورینیو: می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم

ژوزه مورینیو می‌گوید تمدید قرارداد اسمالینگ ارتباطی به آینده او نخواهد داشت‌.

مورینیو: می‌خواهیم دوباره قهرمان شویم

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو، سرمربی تیم آاس رم، در نشست خبری پیش از بازی با فاینورد شرکت کرد و در مقابل خبرنگاران هلندی به سوالات آنها پاسخ داد.

در ابتدای کنفرانس خبری از مربی در مورد کریس اسمالینگ و امضای قرارداد جدید با رم و اینکه آیا این قرارداد روی آینده او نیز تأثیر خواهد گذاشت، سؤال شد و او گفت: آیا این خبر رسمی است؟ اگر اینطور باشد، برای اسمالینگ و رم بسیار خوب خواهد بود. این بدان معناست که او خوشحال است و سطحی از ثبات را پیدا کرده که در سال‌های گذشته فاقد آن بود. برای رم هم عالی خواهد بود زیرا اسمالینگ در دو سال گذشته عملکرد فوق العاده‌ای داشته است. به نظر من این یک قرارداد عالی است.

او درباره تاثیر تمدید اسمالینگ بر ادامه حضورش در رم عنوان کرد: من، من هستم و اسمالینگ، اسمالینگ است، این دو موضوع با هم ارتباطی ندارند.

مورینیو درباره کیفیت تیم حریف اظهار داشت: فاینورد مطمئناً بهترین تیم لیگ خود است، آمار واضح هستند و بنابراین آنها مطمئناً چند هفته دیگر قهرمان اردیویسه خواهند شد. وقتی قوی‌ترین تیم هستید، به این معنی است که بیشتر از بقیه گل می‌زنید.

وی افزود: ما بهترین تیم ایتالیا نیستیم، بهترین تیم لیگ اروپا نیستیم، اما هنوز هم می‌توانیم این جام را ببریم. ما با داشته‌های خود بازی می‌کنیم و تیم متعادلی هستیم.

1839436

سرمربی رم درباره افکار تاکتیکی خود توضیح داد: این روش برنامه‌ریزی برای تعویض در دقیقه 60 یا هر چیز دیگر این‌چنینی نیست. برای مثال، در مقابل تورینو از نگاه دیبالا به من، متوجه شدم که زمان تعویض فرا رسیده است. حتی می‌توانم بگویم ما به‌عنوان یک تیم تصمیم می‌گیریم نه اینکه فقط من به عنوان مربی تصمیم بگیرم.

ژوزه مورینیو درباره عملکرد تامی آبراهام و آندره‌آ بلوتی نیز عنوان کرد: هر دو کاملاً خوب هستند. آنها اخیراً پدر شدند، تامی برای اولین بار، بلوتی بار دوم، هر دو واقعاً پسرهای شادی هستند و خوشحالم که آنها را در تیم دارم. آنها ممکن است فردا هم بازی نکنند و همچنان خوشحال خواهند بود. ما همه خوشحالیم.

او با اشاره به وضعیت تیمش گفت: ما دو تیم باکیفیت، سوسیه‌داد و سالزبورگ را حذف کردیم، اما فاینورد نتایج خوبی کسب می‌کند و تا چند هفته دیگر قهرمان لیگ خواهد شد و اعتماد به نفس بیشتری دارد.

سرمربی پرتغالی درباره فینال سال گذشته اظهار داشت: من نمی‌توانم به فینال فصل پیش فکر کنم اما فکر کنم شما روزنامه‌نگاران همیشه به بازی‌های گذشته فکر می‌کنید. برای من تنها دلیلی که باعث می‌شود به تیم فصل گذشته فکر کنم این است که هر وقت به کمپ تمرینی می‌روم جام را می‌بینم. اما در سایر موارد باید بگویم که این اتفاق برای گذشته است.

وی افزود: البته ما نگران بازی فردا هستیم. ما تیمی متواضع با یک سرمربی فروتن هستیم که به حریفان احترام می‌گذاریم. ما سعی می‌کنیم همه چیزها را در مورد حریف بدانیم تا سورپرایز نشویم.

روزنامه‌نگاران هلندی از مورینیو پرسیدند که آیا او نگران محیط اغلب ورزشگاه خواهد بود؟ سرمربی آاس رم اظهار داشت: اگر محیط ورزشگاه پرتنش باشد، ناامیدکننده است. اگر مردم نمی‌توانند در امنیت به ورزشگاه بیایند. این مشکلی خواهد بود که باید حل شود. در زمین، مشکلی از بابت ما نیست.

دیدگاه‌ها