کد خبر : 1920685 | 24 فروردين 1402 ساعت 01:36 | 13.6K بازدید | 16 دیدگاه

وینیسیوس: می‌خواستیم گل‌های بیشتری بزنیم

وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید، معتقد است که با توجه به بازی برگشت در خانه چلسی، تیمش باید گل‌های بیشتری در دیدار امشب می‌زد.

وینیسیوس: می‌خواستیم گل‌های بیشتری بزنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال امشب با گل‌های کریم بنزما و مارکو آسنسیو، موفق شد با نتیجه 2-0 چلسی را شکست بدهد و از موقعیت خوبی برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برخوردار شد. 
وینیسیوس معتقد است که تیمش نمایش خوبی داشت و می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد تا در بازی برگشت با خیال آسوده‌تری بازی کند. 
او گفت:"ما خیلی خوب بازی کردیم. فشار بازی مثل فصل قبل بود. این یکی از بهترین بازی‌های فصل ما بود اما حالا باید منتظر بازی برگشت باشیم و باید از لحاظ ذهنی آرام شویم و مانند دیدار امشب، قدرتمند ظاهر شویم.
ما فضای زیادی داشتیم و همیشه به دنبال زدن گل‌های بیشتر هستیم. ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و می دانیم که انجام بازی برگشت در خانه آنها چقدر دشوار است. به همین دلیل می‌خواستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اما حالا باید از نظر ذهنی خودمان را آرام کنیم."

1851638

تخصص اروپایی رئال
همه بازیکنانی که این پیراهن را می‌پوشند، می‌دانند که چمپیونزلیگ بسیار ویژه است. هواداران برای رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌ها به ما فشار می‌آورند و اگر برای رئال بازی کنید، باید به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ باشید.
آمادگی بالا
من در خانه با مربی خودم تمرین می‌کنم تا برای این بازی‌ها آماده باشم و در این مقطع از فصل خوب کار کنم.

دیدگاه‌ها