کد خبر : 1920687 | 24 فروردين 1402 ساعت 01:58 | 19.9K بازدید | 22 دیدگاه

لمپارد: در استمفوردبریج می‌تواند اتفاقات ویژه‌ای رخ بدهد

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، معتقد است که تیمش می‌تواند شکست دو گله مقابل رئال مادرید را در دیدار برگشت جبران کند.

لمپارد: در استمفوردبریج می‌تواند اتفاقات ویژه‌ای رخ بدهد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میهمان رئال بود و با دو گل بازی را واگذار کرد تا اکنون کار دشواری برای رسیدن به نیمه نهایی داشته باشد اما لمپارد معتقد است تیمش می‌تواند در خانه دست به کار بزرگی بزند.
او گفت:"من چیزهای خوبی از تیم دیدم اما واقعیت، این نتیجه است.. باید به این باور داشته باشیم. فارغ از اینکه آنها چقدر تیم خوبی هستند، گزینه‌هایی برای ما وجود دارد. 
کمی به نظر می رسید که باورمان را از دست داده‌ایم. بازیکنان نمی‌دادند که چه اندازه خوب هستند. چیزهای خوبی در تیم وجود داشت. هفته آینده مبارزه بزرگ خواهیم داشت."
چلسی در دیدار امشب از دقیقه 59 با اخراج بن چیلول، 10 نفره شد و پس از آن بود که گل دوم را دریافت کرد. اما لمپارد معتقد است که مشکل نه 10 نفره شدن تیمش که روحیه تیمی بوده است.
"مسئله ناامیدکننده این است که یک ضربه آزاد بدهید و روی گل دوم و با 10 نفر، بایستید و نگاه کنید. فکر نمی کنم که به خاطر 10 نفره شدن آنها کار را تمام کردند. این به خاطر روحیه تیم بود."

1851644

جبران نتیجه در دیدار برگشت:"این چالش بزرگی است، یک تیم بسیار باکیفیت مانند رئال مادرید اما کار هنوز تمام نشده است و به ما بستگی دارد. احساس ما نسبت به بازی ضد و نقیض است. وقتی با ۱۱ نفر بازی می‌کردیم، در بازی بودیم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم اما چیزهایی هست که باید روی آن کار کنیم زیرا موقعیت‌هایی بود که از آنها بهره نبردیم. 
سپس با ۱۰ بازیکن، موقعیت‌های زیادی به آنها دادیم. ما باید به باور داشته باشیم. من باید اولین نفری باشم که باور داشته باشم که هنوز شانس داریم. اگر فکر نکنیم که می‌توانیم در چنین دیداری پیروز شویم، اتفاقی نمی‌افتد. هواداران از ما حمایت می‌کنند. ما اکنون می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم و تاریخ را عوض کنیم."

مهار وینیسیوس:""وینیسیوس یک خطر بزرگ برای هر تیمی است. کارت زرد ابتدای بازی (به فوفانا) ما را عصبی کرد  و کنترل این بازیکن سخت‌تر شد. با داشتن پنج مدافع، می‌خواستیم بازی را کنترل کنیم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم."

دیدگاه‌ها