کد خبر : 1920691 | 24 فروردين 1402 ساعت 02:18 | 11.8K بازدید | 6 دیدگاه

برای تحقق رویاهای شب‌مان در روز تلاش می کنیم

پیولی: شانس صعود میلان و ناپولی هنوز برابر است

استفانو پیولی، سرمربی میلان، با وجود پیروزی 1-0 تیمش مقابل ناپولی در دیدار رفت، شانس صعود دو تیم به نیمه نهایی چمپیونزلیگ را برابر دانست.

پیولی: شانس صعود میلان و ناپولی هنوز برابر است

به گزارش "ورزش سه"، میلان در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی بود و موفق شد این تیم را با تک گل اسماعیل بن ناصر شکست دهد. استفانو پیولی بعد از این پیروزی شکننده، شانس صعود دو تیم را برابر دانست.

او در پایان بازی با ناپولی گفت: "من بیش از هر چیز بابت این خوشحالم که می توانم از چنین شب هایی در کنار هوادارانمان لذت ببرم. تاریخ میلان حکایت از موفقیت های زیادی در لیگ قهرمانان اروپا دارد اما در سال های اخیر این اتفاق به یک رویا تبدیل شده است و حالا ما می خواهیم از شرایط موجود لذت ببریم."

1851654

سرمربی میلان در مورد شروع طوفانی حریف تاکید کرد: "در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشتیم و به حریف اجازه خلق چند موقعیت خطرناک دادیم. اما با این وجود ما توانستیم به اولین برد خانگی مقابل ناپولی در سه سال اخیر دست پیدا کنیم. البته هنوز دیدار برگشت باقی مانده و باید خود را آماده آن کنیم."

پیولی با اشاره به اینکه تیمش در هر دیدار بسته به نیازهایی که دارد استراتژی متفاوتی در پیش می گیرد افزود: "ما استراتژی خود را بسته به حریفان و شرایط متغیر هر بازی تعیین می کنیم. برای مثال ناپولی در بازی امشب بسیار تهاجمی تر بود و البته پیش افتادن و عقب بودن از حریف هم تعیین کننده است و می تواند همه چیز را تغییر دهد. البته این را به خوبی می دانستیم که ناپولی توان این را دارد که هر لحظه به ما ضربه بزند."

1851655

او ادامه داد: "در اوایل کار کمی خوش شانس بودیم ولی هرگز در طول بازی تعادل خود را از دست ندادیم و با تمرکز بالا کار کردیم. درست است که در 10 دقیقه پایانی نتوانستیم گل دوم را بزنیم و این ناراحت کننده بود اما به هر حال به چیزی که می خواستیم رسیدیم و پیروز بازی شدیم."

پائولو مالدینی پیش از بازی با ناپولی از رویاهای بزرگ میلان صحبت کرده بود و پیولی در واکنش به این سوال که آیا او هم رویایی چون حضور در جمع 4 تیم نهایی چمپیونزلیگ را در سر می پرواند گفت: "رویا دیدن در شب بسیار لذتبخش است. اما مهمتر از آن، کار در روز برای تحقق بخشیدن به این رویاهاست. در سه سال گذشته باشگاه حمایت فوق العاده ای داشته و ما قدم به قدم در حال پیشرفت هستیم."

دیدگاه‌ها