کد خبر : 1920692 | 24 فروردين 1402 ساعت 02:39 | 22.4K بازدید | 10 دیدگاه

مانیان دروازه بان فوق العاده ای است

دی‌لورنزو: بازی بدون مهاجم نوک اصلا آسان نبود

جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، تاکید کرد تیمش اعتماد به نفس لازم برای جبران شکست 1-0 مقابل میلان در دیدار برگشت را دارد.

دی‌لورنزو: بازی بدون مهاجم نوک اصلا آسان نبود

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با یک گل به میزبان خود میلان واگذار کرد. جیووانی دی‌لورنزو، کاپیتان ناپولی، در پایان این دیدار ضمن تاکید به نقش پررنگ مارک مانیان در رقم خوردن پیروزی میلان، تاکید کرد که تیمش اعتماد به نفس لازم برای جبران نتیجه در بازی برگشت را دارد.

1851657

او با اشاره به بازی خوب تیمش گفت: "فکر می کنم تیم ما بازی بهتری انجام داد. به سن‌سیرو آمده بودیم تا کیفیت بالای خود را به نمایش بگذاریم اما بازی کردن بدون یک مهاجم نوک واقعی اصلا آسان نبود. با این وجود موقعیت‌های گل زیادی خلق کردیم و باید ببینیم در بازی برگشت کدام یک از غایبان ما می توانند بازی کرده و به تیم کمک کنند."

دی‌لورنزو در دقایق پایانی بازی با میلان یک موقعیت گلزنی بسیار خوب داشت که مایک مانیان با واکنشی زیبا او را ناکام گذاشت. کاپیتان ناپولی با ستایش عملکرد دروازه بان حریف گفت: "مانیان دروازه بان فوق العاده ای است و امشب چند سیو خوب انجام داد. تیم ما نگرش خوبی داشت و این نویدبخش یک بازی خوب در بازی برگشت است."

1851658

آندره آنگیسا و کیم مین جائه به خاطر دریافت کارت قرمز و کارت زرد در بازی امشب از بازی برگشت محروم شدند. دی‌لورنزو در مورد غیبت این دو بازیکن کلیدی تاکید کرد: "کیم بخاطر اعتراض به داور کارت زرد گرفت و این طبیعی است. وقتی در شرایط مسابقه قرار دارید نمی توانید به این فکر کنید که آیا قرار است محروم شوید یا خیر. این بازی جایی نیست که بخواهیم در مورد داوری آن صحبت کنیم. تیم ما نگرش خوبی داشت و این چیزی است که اهمیت دارد."

او افزود: "جای خالی این بازیکنان (کیم و آنگیسا) احساس خواهد شد ولی جایگزین هایی که وارد زمین می شوند به همان اندازه قوی خواهند بود. برای صعود به دور بعد نیاز به پیروزی داریم و امیدواریم جو فوق العاده ای در ورزشگاه مارادونا شاهد باشیم. در کنار هواداران و با حمایت آنها می توانیم موفقیت های مهمی را رقم بزنیم."

دیدگاه‌ها