کد خبر : 1920701 | 24 فروردين 1402 ساعت 10:27 | 23.3K بازدید | 2 دیدگاه

خشم کاپیتان میلان: رفتار داور احمقانه بود

داویده کالابریا، کاپیتان میلان، معتقد است که کارت زردی که داور پس از پایان بازی برابر ناپولی به او نشان داد احمقانه بوده است.

خشم کاپیتان میلان: رفتار داور احمقانه بود

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاید کمتر کسی انتظار پیروزی شاگردان استفانو پیولی در این بازی را داشت اما آنها نشان داد که بردشان برابر ناپولی در لیگ ایتالیا هم اتفاقی نبوده و این تیم راه غلبه بر صدرنشین سری A را به خوبی یاد گرفته است. 

یکی از حواشی جدی این بازی مربوط به عملکرد استوان کواچ، داور بازی، بود که به نظر می‌رسید بازیکنان و کادر فنی هر دو طرف به او به خاطر تصمیماتش اعتراض دارند و این موضوع کار را برای او سخت کرده بود. 

1851680

در حالی که وقت تلف شده این بازی رو به اتمام بود، خطایی که در محوطه جریمه ناپولی روی بازیکن میلان انجام شد باعث شد که بسیار انتظار اعلام ضربه پنالتی را داشته باشند اما او چنین اعتقادی نداشت و همین اعتراض بیشتر روسونری را به همراه داشت. 

کالابریا که پس از پایان بازی برای صحبت به سمت داور رفته بود کارت زرد گرفت و در این باره به آمازون پرایم گفت:« داور مدام در طول بازی من و دی لورنزو را صدا می‌کرد چون مشکلاتی با کمک داور ویدئویی وجود داشت که گاهی کار می‌کرد و گاهی نه. خواهان ارائه توضیح شدم و داور چهارم من را هول داد. 

درک نمی‌کنم که چرا اجازه صحبت پیدا نکردم چون من کاپیتان هستم. حتی کارت زردی هم به من داد که واقعا رفتاری احمقانه بود. اگر من نتوانم به عنوان کاپیتان با داور صحبت کنم پس چه کسی می‌تواند؟ ببینید، من واقعا نمی‌خواهم در این باره حرف بزنم چون واقعا بیهوده و غیرمنطقی به نظر می‌رسد.»

دیدگاه‌ها