کد خبر : 1920706 | 24 فروردين 1402 ساعت 10:48 | 32K بازدید | 29 دیدگاه

کریس ساتن:

چلسی خوش شانس بود که رئال نابودش نکرد!

کریس ساتن، مهاجم سابق چلسی، از عملکرد کپا آریسابالاگا در دیدار برابر رئال مادرید به شدت انتقاد کرد و مدعی شد که این تیم در این بازی خوش شانس بود.

چلسی خوش شانس بود که رئال نابودش نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید قرار گرفت و دو گل از این تیم دریافت کرد تا ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را با شکست ترک کند. 

بازی تا دقایق پایانی با تک گل کریم بنزما به سود رئال دنبال می‌شد اما شوت مارکو آسنسیو در حالی وارد دروازه چلسی شد که کپا توانست دستش را به آن برساند اما در نهایت موفق به مهار این توپ و بسته نگه داشتن دروازه‌اش نشد. 

1851661

ساتن پس از پایان این بازی در گفتگو با بی‌بی‌سی اظهار داشت: «باید بگویم که کپا روی گل دوم باید بسیار بهتر عمل می‌کرد. من فکر می‌کنم در این سطح دروازه‌بان شما باید بتواند چنین توپی را مهار کند. او می‌توانست این توپ را با یک دستش به بیرون بفرستد و اجازه باز شدن دروازه را ندهد.»
او با اشاره به اهمیت این گل اضافه کرد: «اگر تیبو کورتوا در دروازه چلسی بود، می‌توانست این توپ را مهار کند. این لحظه بسیار مهمی بود چون اگر چلسی با نتیجه 0-1 می‌باخت، کارش در بازی برگشت بسیار راحت‌تر بود اما حالا با اشتباه کپا ممکن است آنها از لیگ قهرمانان حذف شوند. جبران این شکست با توجه به استعدادی که رئال دارد بسیار دشوار است. آنها خوش شانس بودند که رئال نابودشان نکرد.»

دیدگاه‌ها