کد خبر : 1920717 | 24 فروردين 1402 ساعت 14:44 | 41K بازدید | 11 دیدگاه

بازگشت قهرمان المپیک به دنیای کشتی

گیبل استیوسون، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد المپیک توکیو، در مسابقات آماتوری ایالات متحده امریکا شرکت خواهد کرد.

بازگشت قهرمان المپیک به دنیای کشتی

به گزارش "ورزش سه" طبق بیانیه مطبوعاتی تیم ایالات متحده آمریکا، استیوسون برای مسابقات آزاد ایالات متحده که قرار است اواخر این ماه برگزار شود، ثبت نام کرد. مسابقات آزاد ایالات متحده اولین قدم در راهیابی به مسابقات المپیک ایالات متحده در تابستان آینده است.

استیوسون طی مصاحبه ای با "MMA Fighting" فاش کرد که علاقه مند به شرکت در بازی های المپیک 2024 و کسب دومین مدال طلا است. ستاره تیم ملی کشتی آمریکا و کشتی‌کج‌کار فعلی، اولین مدال طلای خود را در المپیک 2020 توکیو در دسته 125 کیلوگرم کشتی آزاد کسب کرد.

استیوسون در سپتامبر 2021 اولین قرارداد انحصاری خود با WWE را امضا کرد، اما هنوز اولین حضور رسمی خود را در مسابقات کشتی‌کج حرفه‌ای امریکا داخل رینگ انجام نداده است.

استیوسون پیشتر کری‌خوانی شدیدی با امیرحسین زارع، مدالیست المپیکی ایران در توکیو و قهرمان سنگین‌وزن مسابقات جهانی ۲۰۲۱ داشت که بارها مورد توجه رسانه‌های ایرانی و امریکایی و حتی اتحادیه جهانی کشتی قرار گرفته بود.

باید دید آیا این کشتی‌گیرآمریکایی قادر به رسیدن به مرز آمادگی و عبور از مراحل انتخابی داخلی ایالت متحده می‌شود تا در صورت تقابل با امیرحسین زارع، یک رقابت تاریخی در المپیک را شاهد باشیم یا اوضاع به گونه دیگری پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها