کد خبر : 1920738 | 24 فروردين 1402 ساعت 13:33 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

وینی: امیدوارم کارلتو در رئال و برزیل مربی من باشد

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، از حضور کارلو آنچلوتی در تیم ملی برزیل استقبال می‌کند.

وینی: امیدوارم کارلتو در رئال و برزیل مربی من باشد

به گزارش "ورزش سه"، درخشش وینیسیوس تحت هدایت آنچلوتی غیرقابل انکار است و این مربی ایتالیایی به او کمک کرده که به بازیکنی تراز اول تبدیل شود. 

این ستاره برزیلی تا به حال در 45 بازی در تمامی رقابت‌ها موفق شده 21 گل به ثمر برساند و 16 پاس گل نیز برای دیگر بازیکنان رئال ارسال کند تا این فصل هم نقشی کلیدی را برای تیمش ایفا کرده باشد. 

وینیسیوس شب گذشته هم در دیدار برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان که با پیروزی 0-2 تیمش همراه بود موفق شد دو پاس گل ارسال کند و پس از پایان بازی ابراز امیدواری کرد که آنچلوتی علاوه بر رئال، در تیم ملی برزیل هم هدایت او را برعهده داشته باشد. 

1851756

او در پاسخ به سوالی درباره آنچلوتی گفت:« کارلتو بهترین مربی‌ دنیاست و این نظر من و تمام بازیکنانی است که در تیم حضور دارند. فکر می‌کنم که او باید هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی برزیل مربی من باشد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»

پیش از این شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی آنچلوتی از رئال مادرید در پایان فصل جاری به گوش رسیده بود. مدیران فدراسیون فوتبال برزیل به صورت جدی خواهان به خدمت گرفتن این مربی هستند و مذاکراتی هم انجام شده اما همه چیز به پایان فصل جاری موکول شده است.

دیدگاه‌ها