کد خبر : 1920751 | 24 فروردين 1402 ساعت 14:40 | 48.7K بازدید | 30 دیدگاه

باید صحبت کنیم

حرف نگران‌کننده مدیر رئال در مورد آینده آنچلوتی

امیلیو بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال مادرید، حاضر نشد آینده کارلو آنچلوتی در این باشگاه را تضمین کند.

حرف نگران‌کننده مدیر رئال در مورد آینده آنچلوتی

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی هنوز یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و علی‌رغم شایعات زیادی که در مورد مذاکره او با فدراسیون فوتبال برزیل شنیده می‌شود، همواره از تمایلش برای ماندن در رئال حرف زده است. کارلتو اخیر گفت که دوست دارد تا 2034 نیز در رئال بماند و تنها در صورتی خواهد رفت که مدیران رئال او را برکنار کنند.

1851629

پس از پیروزی هفته گذشته رئال برابر بارسا در نوکمپ و صعود به فینال کوپا دل ری، امیلیو بوتراگنیو از اشتیاق باشگاه برای ادامه کار با آنچلوتی گفته بود اما پس از پیروزی برابر چلسی در بازی شب گذشته، حاضر نشد آینده او را تضمین کند.

بوتراگنیو گفت: «منطقی این است که در پایان فصل با یکدیگر در مورد آینده حرف بزنیم. آنچلوتی در مربیگری به همه جام‌های ممکن رسیده و به خوبی می‌داند تیم را چطور در چنین بازی‌های بزرگی هدایت کند. او یک مربی برنده است و کار با چنین مرد بزرگی باعث افتخار است.»

در کادنا سر معتقدند اگر فلورنتینو پرز به ادامه کار با کارلتو اطمینان داشت، از طریق بوتراگنیو پیام خود را منتقل می‌کرد، ولی مذاکره در پایان فصل که از سوی مدیر ارتباطات رئال اعلام شد، نشان می‌دهد که در باشگاه هنوز در مورد ادامه همکاری با مربی ایتالیایی مطمئن نیستند و همه چیز به عملکرد تیم در پایان فصل بستگی دارد.

دیدگاه‌ها