کد خبر : 1920778 | 24 فروردين 1402 ساعت 17:19 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش شمسایی به حاشیه‌ها: همه‌چیز خوب است

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، به نظر از دست فدراسیون فوتبال گله‌مند نیست و قصد ندارد در مصاحبه خود چیزی را افشا کند.

واکنش شمسایی به حاشیه‌ها: همه‌چیز خوب است

به گزارش "ورزش سه"، وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال، در مصاحبه با سایت فدراسیون فوتبال در مورد آخرین وضعیت تیمش گفت: همه  جامعه ورزش من را می‌شناسند و می‌دانند حرف و نظرم را صریح و شفاف بیان می‌کنم و در حال حاضر  نیز اردوی تیم ملی بدون هیچ مشکلی در حال برگزاری است و تمامی خواسته‌هایم در مورد تیم ملی در این اردو از طریق فدراسیون فوتبال انجام شده است.

او ادامه داد: شرایط تیم ملی و اردویی بسیار مطلوب است، در ماه مبارک رمضان هستیم و از بچگی فلسفه این ماه را به این شکل به من یاد دادند که صداقت داشته باشیم و تهمت نزنیم و بیش از همیشه مراقب زبان و نوشتار خود باشیم. جا دارد اینجا از تاج تشکر کنم. تاج و فدراسیون فوتبال تمامی تدارکات را فراهم دیدند و من دیگر کاری به حواشی دیگر ندارم. البته قطعا همیشه مشکلاتی وجود دارد ولی این مسائل و مشکلات را در داخل خانواده حل می‌کنیم.

وحید شمسایی در مورد دو دیدار دوستانه با ازبکستان گفت: با آمدن حسین طیبی و سعید احمد عباسی تیم کامل شد. امشب هم شهاب سفال‌منش به تهران می‌رسد و به اردو اضافه می‌شود. تمامی برنامه‌هایی که با ابوالفضل کریمیان سرپرست تیم داشتیم به خوبی پیش رفته و به طور کامل انجام شده است. آماده می‌شویم تا با یک تیم خوب که رقیب دیرینه ما در آسیاست دیدار کنیم. آنها در این مدت پیشرفت قابل توجهی داشتند.

در روزهای اخیر و به نظر کمبود امکانات در اردوی تیم ملی فوتسال موجب گلایه‌های از سوی وحید شمسایی شده بود. برخی اینطور اذعان کردند، وحید شمسایی فدراسیون فوتبال را تهدید کرده است که اگر علیه وی مصاحبه‌ای داشته باشند، همه ناگفته‌ها را در مورد مشکلات مطرح خواهد کرد، اما تاکید وحید شمسایی این است که اگر مشکلی هم بین او و فدراسیون فوتبال وجود دارد، داخلی است و باید با نشست دو جانبه و به صورت خانوادگی حل شود.

دیدگاه‌ها