کد خبر : 1920779 | 24 فروردين 1402 ساعت 17:20 | 16.2K بازدید | 7 دیدگاه

عذرخواهی چیلول: اشتباه کردم، نباید آن خطا را می‌کردم

بن چیلول، ستاره انگلیسی چلسی، از هم‌تیمی‌هایش و هواداران به خاطر کارت قرمزی که دیشب در جریان شکست مقابل رئال مادرید گرفت عذرخواهی کرد.

عذرخواهی چیلول: اشتباه کردم، نباید آن خطا را می‌کردم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان شکست 2-0 چلسی مقابل رئال مادرید در برنابئو که در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتفاق افتاد، بن چیلول در دقیقه 59 از زمین اخراج شد تا چلسی نیم ساعت باقی‌مانده را 10 نفره دنبال کند.

رودریگو، وینگر برزیلی رئال، با یک فرار سریع به سمت دروازه چلسی پیش می‌رفت و فرصت گلزنی صد در صد داشت که بن چیلول او را از پشت سر گرفت و نقش زمین کرد. فرانسوا لتسیر، داور مسابقه، بدون تعلل در سوت خود دمید و به دلیل ممانعت از یک فرصت گلزنی صد در صدی کارت قرمز مستقیم را مقابل صورت چیلول گرفت. البته چون رودریگو بیرون از محوطه جریمه چلسی سرنگون شده بود پنالتی‌ای به سود رئال اعلام نشد.

1851832
1851833

چیلول امروز با انتشار پستی در حساب توییتر خود از هم‌تیمی‌هایش و هواداران چلسی به دلیل خطایش که باعث شد چلسی نیم ساعت پایانی را 10 نفره دنبال کند عذرخواهی کرد.

دفاع چپ انگلیسی چلسی در پست عذرخواهی خود نوشت: "حالا که یک شب گذشته و به ماجرا فکر کردم می‌خواهم از هم‌تیمی‌هایم و از هواداران عذرخواهی کنم. من دیشب در کسری از ثانیه آن تصمیم را گرفتم و تصمیمم اشتباه بود. من همیشه برای تیم از جان و دل مایه می‌گذارم و در آینده هم این کار را خواهم کرد. از همه به خاطر حمایت‌هایشان ممنونم".

1851834

چلسی 10نفره تلاش زیادی کرد و حتی با اینکه یک یار از حریف کمتر داشت چند موقعیت خوب روی دروازه رئال خلق کرد، اما کار برای شاگردان لمپارد بیش از حد دشوار بود و آنها در نهایت نتیجه‌ای بهتر از شکست 2-0 مقابل رئال به دست نیاوردند و با این شکست به خانه برگشتند تا چشم به بازی برگشت در استمفوردبریج بدوزند.

دیدگاه‌ها