کد خبر : 1920794 | 24 فروردين 1402 ساعت 18:30 | 10.9K بازدید | 13 دیدگاه

گوندوگان: خیال‌بافی ممنوع، صعود سیتی قطعی نیست

ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، می‌گوید تیمش با وجود پیروزی 3-0 بر بایرن مونیخ صعودش به مرحله نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی نمی‌داند و بازی برگشت را دست‌کم نخواهد گرفت.

گوندوگان: خیال‌بافی ممنوع، صعود سیتی قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی سه‌شنبه شب در دور رفت مرحله یک‌‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش اتحاد کاری بزرگ کرد و موفق شد بایرن مونیخ را 3-0 شکست دهد تا قدم بزرگی برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها بردارد.

با این حال ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، امروز در مصاحبه‌ای با نشریه آلمانی کیکر گفت سیتی با وجود پیروزی بزرگی که در خانه به دست آورده صعودش را قطعی ندانسته و بایرن را دست‌کم نخواهد گرفت.

گوندوگان به کیکر گفت: "دست‌کم گرفتن بایرن و فکر کردن به صعود قطعی دقیقا همان اشتباهی است که ما به هیچ وجه نباید مرتکب بشویم. بله، پیروزی 3-0 مقابل بایرن برد بزرگی است ولی تکلیف صعود مشخص نشده و ما از حالا نباید رؤیای بازی در فینال لیگ قهرمان در استانبول را در سر بپرورانیم".

1836021

منچسترسیتی چهارشنبه هفته آینده در آلیانز آرنا دیدار برگشت را مقابل بایرن مونیخ برگزار خواهد کرد. شاگردان پپ گواردیولا حتی در صورت پیروزی 2-0 هم صعودشان به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ را قطعی خواهند کرد. سیتی امیدوار است در این فصل بتواند با فتح سه‌گانه لیگ برتر، جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان به کار خود پایان دهد، اما گوندوگان با اشاره به کامبک‌های غیرقابل پیش‌بینی در فصل‌های اخیر لیگ قهرمانان به خصوص فصل گذشته رقابت‌ها به تیمش هشدار داد که حریفان را دست کم نگیرند.

کاپیتان آلمانی منچسترسیتی در ادامه مصاحبه‌اش با کیکر گفت: "الان در میانه آوریل هستیم و همچنان برای فتح سه‌گانه شانس داریم. اما این شانس ممکن است تا یکی دو هفته دیگر از دست برود".

منچسترسیتی در حال حاضر به نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس راه یافته و در یک‌چهار نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد. شاگردان پپ گواردیولا در جدول لیگ برتر هم پشت سر آرسنال در رتبه دوم جدول ایستاده‌اند. 

دیدگاه‌ها