کد خبر : 1920798 | 24 فروردين 1402 ساعت 18:49 | 44.5K بازدید | 39 دیدگاه

فاصله بارسا با از دست دادن گاوی و آرائوخو: فقط 2 ماه!

یک رسانه اسپانیایی مدعی است دو ستاره بارسلونا، گاوی و آرائوخو، در تابستان پیش رو این تیم را به عنوان بازیکن آزاد ترک خواهند کرد.

فاصله بارسا با از دست دادن گاوی و آرائوخو: فقط 2 ماه!

به گزارش "ورزش سه"، در اسپانیا ادعایی مطرح شده که هواداران بارسا را به شدت نگران کرده است: احتمال جدایی گاوی و رونالد آرائوخو در تابستان پیش رو، آن هم به عنوان بازیکن آزاد.

برنامه ال‌چیرینگیتو مدعی شد قرارداد این دو ستاره بلوگرانا در تاریخ 1 جولای به پایان می‌رسد و با توجه به اینکه بارسا تا کنون نتوانسته تمدیدهای این دو را رسما به ثبت برساند با فرا رسیدن این تاریخ شاهد جدایی اتوماتیک این دو ستاره به عنوان بازیکن آزاد خواهیم بود.

جالب اینجاست که هم آرائوخو و هم گاوی قراردادشان با بارسا را تمدید کرده‌اند اما به دلیل ناتوانی باشگاه در ثبت این قراردادها ممکن است دوران حضورشان در بارسا خیلی زود به پایان برسد. رونالد آرائوخو در فصل جاری یکی از ستون‌های دفاعی بارسا بوده است. او آوریل سال گذشته قرارداد جدیدی با باشگاه کاتالان امضا کرد که به موجب آن تا تاریخ 30 ژوئن 2026 بازیکن بارسا خواهد بود.

1851864

گاوی هم شرایط مشابهی دارد. هافبک 18ساله بارسلونا در اواسط سپتامبر قرارداد جدیدی با بارسا امضا کرد که مثل آرائوخو تا تابستان 2026 اعتبار دارد. مدیران باشگاه برای اینکه مانع از انتقال پدیده‌شان به پاری سن ژرمن شوند در قرارداد جدید او بند آزادسازی 1 میلیارد یورویی گنجاندند.

اما اوضاع آنطور که مدیریت باشگاه گمان می‌کرد پیش نرفت و لاپورتا نتوانست قراردادهای جدیدش را به ثبت برساند. کار تا جایی بالا گرفت که در اولین روزهای سال جدید میلادی بارسا علیه لالیگا به دادگاه شکایت کرد و مدعی شد این لیگ مانع از ثبت قرارداد گاوی شده است.

1851865

دادگاه بدوی به نفع بارسا رای داد و بلوگرانا گمان می‌کرد خیالش از ثبت قرارداد گاوی راحت شده است اما با تقاضای تجدیدنظر لالیگا در نهایت این حکم نقض شد و قرارداد این ستاره 18ساله همچنان ثبت‌نشده باقی مانده است. 

دیگر رسانه‌های اسپانیایی از جمله آ اس هم اعلام کردند با توجه به ثبت نشدن قراردادهای جدید گاوی و آرائوخو اگر تغییری در شرایط فعلی رخ ندهد این دو در تاریخ 1 جولای بازیکن آزاد خواهند بود. گفته می‌شود باشگاه‌هایی مثل چلسی از همین حالا به دنبال استفاده از موقعیت هستند و باشگاه انگلیسی در این باره تماس‌هایی با نمایندگان گاوی برقرار کرده است.

دیدگاه‌ها